המטרה של כל חברה היא לקוחות נאמנים מרוצים וחוזרים, וכדי להשיג אותה נדרשת התייחסות מעמיקה לבעיית ההמתנה. במאמר זה, נבחן שלושה פתרונות שיוצרים חווית לקוח מצויינת.
יצירתיות בשימוש בפתרונות חכמים אלו מאפשרת גם לעסקים כמו בתי קפה לאפשר ללקוחות להזמין ולשלם מראש, מה שכמובן מפחית את זמני ההמתנה באופן משמעותי ומעצים את חווית הלקוח הכוללת.
על ידי מתן אפשרות ללקוחות לבצע הזמנות או להזמין פגישות באינטרנט, עסקים יכולים לייעל את פעילותם ולהפחית את העומס בתורים הפיזיים. לקוחות יכולים להגיע לפגישות או לבצע את ההזמנות שלהם ברוגע מהכורסא בסלון, וכך לחסוך זמן ואת הטרחה שבהגעה.
כאשר פינת ההמתנה ממוקמת בפינה נידחת, עם עיצוב בסיסי וכסאות נוקשים, ההמתנה תהפוך מהר מאוד לבלתי נסבלת וחוסר הסבלנות יורגש וישפיע על כל המתרחש בסביבה. יצירת אווירה מזמינה ועיצוב פינת המתנה נוחה, יהפכו את ההמתנה מחוויה מתסכלת לחוויה חיובית ונעימה.
בעיצוב פינת ההמתנה הקפידו על צבעים מרגיעים ותאורה רכה וחמימה, שישפיעו לטובה על מצב הרוח של הלקוחות. אם יש מקור של אור טבעי, כדאי לנצל אותו ליצירת פינת המתנה מרווחת ומאווררת שנעים לשהות בה.
באופן כללי עיצוב פינת ההמתנה צריך להשרות תחושה של רוגע, וסדר שתורמים ליצירת אמון וביטחון במותג שלכם.