מתכוונים לצבוע את הבית או לקנות מוצר חשמל? חשוב שתקראו את זה

שני סקרים חשובים לקראת פסח חושפים את העדיפויות של ישראלים, כשמדובר בצביעת בית ורכישת מוצר חשמל חדש. הנתונים עלולים להפתיע אתכם

משה כהן צילום: מעריב אונליין
מוצרי חשמל, אילוסטרציה
מוצרי חשמל, אילוסטרציה | צילום: אינגאימג'
3
גלריה

שיעור מעט גבוה יותר (19%) מתכוונים להשתמש בצבעים בגווני שמנת קרם, לעומת הסקר הקודם (16%) וניכר גידול קטן בקרב אילו שמעדיפים גוונים אחרים. בתשובה לשאלה, "האם לאחר צביעת הבית הרגשת אחרת מלפני הצביעה ואלו תחושות עלו בך לאחר הצביעה?" - התשובות היו: כ-90% השיבו שהרגישו שינוי בתחושה, כאשר בעיקר ציינו תחושות של התחדשות (60%), ניקיון (55%) ורעננות (50%). כרבע (23%) הרגישו רוגע. 10% דיווחו כי לא הרגישו שינוי בתחושה לאחר צביעת הבית.

צביעת בית
צביעת בית | צילום: אינגאימג

עוד עלה מהסקר, כי מעלה ממחצית מתכננים לצבוע את ביתם או חלקים ממנו, בזמן הקרוב. הסקר בחן מהם הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מותג צבע לבית. המשיבים ציינו שחשוב להם בעיקר שהצבע יהיה איכותי (73%) ושמחירו יהיה אטרקטיבי (64%). פרמטרים חשובים נוספים הם צבע מופחת ריח (34%) וצבע אקולוגי (26%). לכחמישית חשוב לקבל דוגמאות של הצבע לפני שהם צובעים.

בתוך כך, בסקר שערך מותג מכשירי החשמל Beko באמצעות מכון המחקר רושינק, עלה כי רבע מהישראלים מתכננים לרכוש מכשירי חשמל ויותר וכרבע מהם מתכננים לשלם באמצעות תווי קניה. על פי הסקר, כרבע מהמשיבים דיווחו על כוונה לקנות מכשירי חשמל לקראת חג הפסח הקרוב, כאשר 14% מהם השיבו שהסיבה העיקרית היא המבצעים וההנחות שמתקיימים סביב החג.

מוצרי חשמל BEKO מסדרת HygieneShield בטכנולוגיות תאורת UV
מוצרי חשמל BEKO מסדרת HygieneShield בטכנולוגיות תאורת UV | צילום: יח''צ

נתוני הסקר מעלים, כי 77% מהנשאלים העידו כי השיקול העיקרי בבחירת מוצר חשמלי הוא מחיר אטרקטיבי, 66% השיבו כי מותג אמין הוא השיקול העיקרי בבואם לבחור מוצר חשמלי, 53% ציינו כי שירות ואחריות משפיעים על החלטתם בבחירת המוצר החשמלי אותו ירכשו ו-37% השיבו כי צריכת חשמל נמוכה היא שיקול עיקרי עבורם.

עבור 26% מהישראלים השיקול העיקרי בבחירת מוצר חשמלי הן פונקציות וטכנולוגיה מתקדמת ו-23% אמרו כי עיצוב ונראות המוצר מהווים שיקול מרכזי. מהפילוח עולה, כי לקראת הפסח - 25% מתכוונים לרכוש מקרר חדש, 20% ירכשו תנור אפייה, 19% יתחדשו בטלוויזיה, 18% ירכשו מכונת כביסה, 14% יקנו מייבש כביסה, 12% מדיח כלים,12% ירעננו את המטבח בכיריים חדשות ו-35% מהמשיבים מתכננים לרכוש מוצר חשמלי קטן.

תגיות:
מוצרי חשמל
/
צביעת בית
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף