מעל 30% מהישראלים מגדירים את עצמם כחובבי ספורט – צופים אדוקים בערוצי הספורט השונים, בדגש על משחקים של הקבוצה האהובה. חברו אליהם את תוספת הצופים במשחקים מרכזיים כמו הדרבי או חצי גמר ליגת האלופות ותקבלו קהל עצום שמרותק למסך בזמן אמת והכי חשוב - נמצא בנקודת מעורבות רגשית יוצאת דופן.
התנאי העיקרי ליצירת תשדירים חזקים שחודרים ללב הצופה, הוא לתכנן את המהלך הפרסומי באמצעות חברת פרסום מובילה. מעבר לזיהוי מדויק של המקום והזמן הנכונים לפרסום, מטרת העל היא לעורר סקרנות וליצור הלימה טובה בין המסר הפרסומי לחוויית הצפייה. למשל: מיקום החסות בתוך מקבץ הפרסומות.
חברת פרסום מנוסה המתמחה ביצירת תסריט רלוונטי למותג ולקהל המטרה, תוכל לאפיין אותו במדויק ולהביא לקדמת השולחן את הקשרים והניסיון שלה מול גופי השידור. בתום תכנון הפרסומת ולאחר הפקת חומרי הפרסום, הצוות המקצועי של חברת הפרסום יבדוק את איכות הקמפיין ויוודא שהוא משלים את כל יעדיו.