ובכן, הסיבה היא פשוטה, בהתאם למצב הכללי במשק, גם עלויות הפרסום התייקרו, התחרות על הצרכנים הולכת וגוברת כל הזמן וגם אחזקת כוח אדם הפכה לעסק יקר יותר. בקיצור, הקמה וניהול של אתר חנות שמוכר באינטרנט הוא לא בהכרח משתלם.
למרות הנתונים הללו, דווקא בתקופה זו אתר הנעליים מאיירס משיק פעילות חדשה באתר חנות שהוא לא סתם עוד אתר, אלא מיזם שמיועד לפעול לטובת המשווקים ובעלי חנויות, וגם לטובת קהל הצרכנים.
בחברת מאיירס זיהו בעיית זמינות, מלאי ויכולת אספקה אצל בעלי חנויות בענף האופנה וההנעלה בארץ. רוב החנויות והיבואנים נשארים עם מלאים אחרונים שקשה להיפטר מהם, ושם טמון הרווח של בעלי החנויות.
בחברת מאיירס חשבו על פתרון, לעשות איחוד של כל המלאים של החנויות בישראל ולשווק את המוצרים הללו במחירי מבצע. המלאי הגדול והזמין שמרוכז כולו במקום אחד, יגדיל את כוח המכירה של החנויות ויחסוך להם בהוצאות תפעול ופרסום.
איך עושים את זה? על ידי תוסף שפותח במיוחד לאתר מאיירס ומאפשר לקסם לקרות, פנינו אל עודד אגמון מהחברה כדי להבין מה עומד מאחורי הרעיון והפיתוח, ואיך זה יכול לשנות את פני התחום בארץ לטובת החנויות והלקוחות כאחד.
לנו יש את המשאבים הנדרשים לכך בעוד שלהרבה מאוד חנויות אין את היכולת הזו, וגם אם היכולת ישנה, הם לא יכולים לעמוד בה לאורך זמן. אנחנו בעצם חוסכים לבעלי העסקים הוצאות קבועות ששוחקות את הרווח השולי וזה משמעותי מאוד, אתר מאיירס דואג לשמור על הרווחיות של חנויות הנעליים כדי ששיתוף הפעולה הזה באמת ישתלם עבורם, באתר נחשוף את הסחורה שלהם לפלח שוק גדול יותר ובכך נגדיל להם את המחזור החודשי שלהם ללא הוצאות או התחייבויות נוספות מצידם."
יש לנו כיום כ-400,000 כניסות לאתר בחודש עם אחוז נטישה נמוך, ובעצם יש לנו קהל גולשים נאמן ורחב שהולך וגדל כל הזמן. הקהל הזה הוא קהל היעד הרלוונטי לכל אותם בעלי חנויות ואנחנו מנגישים להם אותו.
גם שירות הלקוחות הכולל החלפות / החזרות יבוצע על ידנו. בסוף החודש בעל החנות יקבל את כספו בניכוי העמלה בהעברה בנקאית, קל ופשוט."
ענף הקמעונאות הוא לא פשוט, הרבה מאוד עסקים סוגרים אתרי חנויות או את העסק באופן כללי עקב הוצאות גבוהות לעומת תזרימים לא מספקים וחוסר יכולת לעמוד בקצב ההתאמות בשוק המסחר הדינאמי והתחרותי מאוד היום. אנחנו רוצים שבסופו של דבר להועיל לענף ההנעלה והאופנה."