גדול על הנייר: חברת סאסאטק עושה הכל כדי לא להעלות מחירים

עם מפעל אחד באופקים ואחד נוסף בגליל העליון, חברת שניב סאסאטק (האחראית בין השאר על מותג הנייר טאצ' ומותג הטואלטיקה tnx)  עושה הכל כדי לא להעלות מחירים

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ'
מירן בוזגלו על סט הצילומים של טאצ' | צילום: אור גפן
5
גלריה

את העשור הראשון בקריירה המקצועית שלו עשה ברנט בתעשיית היהלומים. המשפחה, שהייתה חברת דירקטוריון במפעל הנייר באופקים שקם לפני 30 שנה ונכנס למשבר גדול, החליטה לקחת בשלב מסוים את המושכות לידיים, ובשנת 2008, בעודו איש עסקים צעיר בתחילת דרכו, מצא את עצמו ברנט היהלומן משמש כמנכ”ל מפעל לתעשיות נייר.

ליאור קוקה
ליאור קוקה | צילום: יחצ
מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | צילום: יחצ

בכל הנוגע לתעשיות הנייר, החברה כבר עברה את סנו, שעדיין גדולים מהם בתחום חומרי הניקוי, אבל הראייה קדימה היא להביא לקדמת המכירה גם את מוצרי הטואלטיקה והניקיון של חברות הבת המובילות לא רק לחמישייה המובילה בישראל, אלא למקום הראשון.

“אני קודם כל חושב שהצמיחה המרשימה שאנחנו רואים בשנים האחרונות היא אך ורק בזכות הצרכן, שמעריך את איכות המוצרים שלנו ואת התמחור שלהם, אחרת אין ולא תהיה לנו שום זכות קיום”. נכנסתם לשוק תחרותי, בתקופה שבה עליית מחירים מכל מיני סיבות שאת חלקן ציינת נראית הכרחית.

טאצ' משיקה לקראת עצמאות
טאצ' משיקה לקראת עצמאות | צילום: יחצ

"את צודקת, לשנות את הרגלי הצריכה של הישראלים זה משהו שלוקח הרבה מאוד שנים. מותגים לא נבנים ביום אחד. ועד כמה שביססנו יפה את המותגים כמו טאץ’ בשש השנים האחרונות, תמיד יש עוד לאן לצמוח”.

ברנט מציין גם את האתגר מול רשתות השיווק ומאבק הנראות על המדפים, כחלק מהמהפכה שעשויה לסייע ביוקר המחיה. “בסופו של דבר זה לא רק לשבור את השוק מבחינת מחירים, אלא לתפוס את שטחי המדף ברשתות השיווק".

נייר טואלט טאצ'
נייר טואלט טאצ' | צילום: יח''צ

"בתקופות כאלה התפקוד שלנו לא רגיל: יש מפונים, יש קשיים, ילדים בצבא, חלק מהעובדים מתמודדים עם בית שנפגע ויש המון עבודה מסביב כדי לתת את התמיכה גם לעובדים שלנו, אותם אנחנו רואים קודם כל כמשפחה”.

תגיות:
דרום
/
מפעל
/
נייר
/
צפון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף