את העשור הראשון בקריירה המקצועית שלו עשה ברנט בתעשיית היהלומים. המשפחה, שהייתה חברת דירקטוריון במפעל הנייר באופקים שקם לפני 30 שנה ונכנס למשבר גדול, החליטה לקחת בשלב מסוים את המושכות לידיים, ובשנת 2008, בעודו איש עסקים צעיר בתחילת דרכו, מצא את עצמו ברנט היהלומן משמש כמנכ”ל מפעל לתעשיות נייר.
בכל הנוגע לתעשיות הנייר, החברה כבר עברה את סנו, שעדיין גדולים מהם בתחום חומרי הניקוי, אבל הראייה קדימה היא להביא לקדמת המכירה גם את מוצרי הטואלטיקה והניקיון של חברות הבת המובילות לא רק לחמישייה המובילה בישראל, אלא למקום הראשון.
“אני קודם כל חושב שהצמיחה המרשימה שאנחנו רואים בשנים האחרונות היא אך ורק בזכות הצרכן, שמעריך את איכות המוצרים שלנו ואת התמחור שלהם, אחרת אין ולא תהיה לנו שום זכות קיום”. נכנסתם לשוק תחרותי, בתקופה שבה עליית מחירים מכל מיני סיבות שאת חלקן ציינת נראית הכרחית.
"את צודקת, לשנות את הרגלי הצריכה של הישראלים זה משהו שלוקח הרבה מאוד שנים. מותגים לא נבנים ביום אחד. ועד כמה שביססנו יפה את המותגים כמו טאץ’ בשש השנים האחרונות, תמיד יש עוד לאן לצמוח”.
ברנט מציין גם את האתגר מול רשתות השיווק ומאבק הנראות על המדפים, כחלק מהמהפכה שעשויה לסייע ביוקר המחיה. “בסופו של דבר זה לא רק לשבור את השוק מבחינת מחירים, אלא לתפוס את שטחי המדף ברשתות השיווק".
"בתקופות כאלה התפקוד שלנו לא רגיל: יש מפונים, יש קשיים, ילדים בצבא, חלק מהעובדים מתמודדים עם בית שנפגע ויש המון עבודה מסביב כדי לתת את התמיכה גם לעובדים שלנו, אותם אנחנו רואים קודם כל כמשפחה”.