לדבריו, "מדובר במנוע צמיחה מאוד משמעותי. שמנו יעד מרכזי, לקחת את הדור החמישי ולהנגיש באמצעותו את הטכנולוגיות הבאות. זו טכנולוגיה חדשה גם בדור הגיימינג, וחוויית המשחקים תהיה בו אחרת לחלוטין. הבשורה הגדולה ביותר היא במגזר העסקי, זה בעצם מאפשר לייצר אקו-סיסטם שלם של שותפויות ולייצר את הטכנולוגיות הבאות. לדוגמה, יצאנו עם קול קורא משותף שמזמין סטארט-אפים מתוך התעשייה להירשם למיזם חדש ולייצר אקו-סיסטם שלם. לדבר הזה יש משמעות גדולה, זה לא פחות ממהפכה לחברות התקשורת, לנו ולכלכלה בכלל".
מנכ"ל הוט מובייל ציין עוד כי "השוק תחרותי, והמחירים הם נגזרת של התחרות. אנחנו עושים את ההתאמה בדור החמישי גם עבור הצרכנים. מדובר בשירות שבו הצרכנים יהנו מגלישה אחרת ומאפליקציות ושירותים אחרים שננגיש עבורם. החבילות שוות מאוד. צריך לזכור שאנחנו נמצאים בפתח של הנגשת המון מכשירים לציבור. אנחנו ממש קרובים להשקת האייפון 12, ואנחנו ערוכים לזה".