מי מהם הכי מתאים לעבודה שדרושה לכם וכמה היא צפויה לעלות? אם גם לכם מתרוצצות מאות שאלות בראש בכל פעם שמתגלה תקלה בבית או כשהגיע הזמן לשפץ, כדאי שתכירו את אתר שיפוצים פלוס – אינדקס בעלי מקצוע מתקדם שיעזור לכם למצוא רק את המצוינים למלאכה.
מי מאיתנו לא נדרש מידי פעם לעבודות ביתיות קטנות כמו צביעת חדר השינה, תיקון ברז דולף או ניקוי הפילטרים במזגן? כולנו יודעים שאין חכם כבעל המקצוע כדי לטפל בכל אלה, אבל זוכרים שלבעל המקצוע לפעמים צריך להמתין ימים ויש גם את אלו שינצלו את העדר ההבנה המקצועית שלנו כדי לספק עבודה לא מהימנה ואולי גם יקרה מאוד.
רוב המשפצים לא ידעו בכלל איפה מתחילים, היכן מוצאים את בעלי המקצוע שאפשר לסמוך עליהם באמת, מה שואלים אותם וכיצד ניגשים לתהליכי השיפוץ.
לתוך הכאוס הזה שבין בעלי מקצוע ולקוחותיהם נכנס אתר שיפוצים פלוס. האתר שם לעצמו למטרה לספק את כל המידע המקצועי, החשוב והרלוונטי ביותר לכל הבונים, המשפצים וגם אלו שזקוקים לתיקון או החלפה פשוטים.
דרך האתר ניתן לאתר ולסנן בעלי מקצוע מתאימים ולקבל אינפורמציה בנוגע לכל תחומי בעלי המקצוע דרך מדריכים, סרטונים ופורומים מקצועיים – כולם מוגשים באדיבות בעלי מקצוע מנוסים מהשטח העוסקים כל אחד בתחומו.
גם אחרי הצטרפותו של בעל המקצוע, הוא נותר במעקב השוטף של צוות האתר ואם הוא הוזמן על ידכם וזכה לדירוג, עליו להיות משוקלל לציון גבוה מ-9 כך שבעלי המקצוע שקיבלו תוצאה נמוכה מכך יוסרו אוטומטית מהאתר.
מלבד התיווך בין בעלי המקצוע והגולשים המחפשים אותם, אתר שיפוצים פלוס מציע גם את האפשרות לליווי אישי ושוטף מטעם הצוות.
כך, אלו שנכנסו לתהליך של שיפוץ בית שלם ומשתמשים באתר כדי לנהל אותו, יוכלו לקבל מענה מתאים בכל זמן ויוכלו להסתמך על "הורים" לבעלי המקצוע שאיתרו, כדי לדעת שהעבודה המבוצעת אצלם היא אכן איכותית ומקצועית ללא פשרות.
כעת, תוכלו לצפות בנתונים של כל אחד מהם ולהשוות ביניהם על סמך הדירוג האישי שקיבלו מהאתר, אזור הפעילות, זמינות לעבודה ותמצית העיסוק.
בלחיצה על הכרטיס האישי של בעל המקצוע תוכלו לקבל הרחבה לגבי שנות הניסיון, סוג העבודות שאותו בעל מקצוע מתמחה בביצוען, דוגמאות מעבודת קודמות וכמובן המלצות וביקורות שקיבל מלקוחותיו הקודמים. גם תמונת בעל המקצוע מופיעה כאן, על מנת שתוכלו לחבר בין זהות ופנים ולדעת מראש למי לצפות בפתח הדלת.
תכנון חוויית המשתמש באתר שיפוצים פלוס מאפשרת לכל אחד לצפות בצורה נוחה במידע המוצג ולבחור את בעלי המקצוע על סמך סוג העבודה, תחום המקצועי או אזור המגורים ולהתוודע לכל הפרטים שנאספו לגבי בעל המקצוע באתר בשקיפות מלאה ולמען ציבור המשפצים.
לאחר מכן מבוצע תשאול טלפוני מטעם מוקדניות האתר. תשאול זה נוגע למרכיבי האישיות של בעל המקצוע: האם הוא ישר והגון? האם תודעת השירות שלו מפותחת? האם מדובר באדם אמין ואחראי? מסודר ומאורגן? נתונים אלו חשובים בעיקר לאור יחסי האמון והתלות שמפתחים הלקוחות באופן טבעי מול בעלי המקצוע שהזמינו ונכנסים לביתם.
בשלב האחרון, בעלי המקצוע מתבקשים לשלוח לצוות שיפוצים פלוס פנקס חשבוניות, באמצעותו הצוות יוצר קשר עם הלקוחות שלא פרסמו ביקורת ומברר מולם האם בעל המקצוע עמד בזמנים, האם ביצע עבודה איכותית ועוד.
מוקדניות האתר מנהלות בקרה מלאה על הנושא ומבצעות טלפונים רבים כדי למדוד את שביעות רצונם של הלקוחות מבעלי המקצוע שנעזרו בהם מתוך האתר.
לגישת האתר, כל עוד הציבור ימשיך להישאר חשוף וקרוב לידע המקצועי ובצורה נגישה ומתחדשת תוך שקיימת לו האפשרות להזמין בעלי מקצוע אמינים ומיומנים שכבר נבדקו, הוא יוכל להיכנס ללא חשש לתהליכי שיפוץ ולהימנע מטעויות שעולות ביוקר.