מה סוד ההצלחה השיווקית של הארגונים הגדולים?

מה סוד ההצלחה השיווקית של הארגונים הגדולים? נפגשנו עם חברת INCA כדי להבין איפה טמונה ההצלחה בתוך נישת השיווק ואיך אוטומציה היא כלי מפתח להגדלת הרווחיות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
יואב מנדלסון, מנכ״ל, ומורן קפלן, סמנכ״לית לקוחות ב- INCA
יואב מנדלסון, מנכ״ל, ומורן קפלן, סמנכ״לית לקוחות ב- INCA | צילום: יח"צ

כבעלי עסקים ומנהלים, אנו חיים במציאות תובענית שכוללת עמידה ביעדים מאתגרים בתוך מסגרות זמן דוחקות. לא משנה כמה נלמד, נהדק או נשפר את תהליכי העבודה שלנו, בהעדר תזרים קבוע ורציף של לקוחות המחפשים את מה שיש לנו להציע - העסק לא יוכל להתפתח. זאת הסיבה ששיווק הוא הלב הפועם של העסק. למרבה האירוניה, אין דבר מאתגר כמו למצוא חברת שיווק מקצועית ואמינה.

לשמחתנו, זה השתנה בעקבות המפגש המרענן עם חברת INCA MEDIA. מפגש שהוכיח מעבר לכל ספק שיש מי שמבין את הערך של אוטומציה, גם בתוך נישת השיווק הישראלית. שוחחנו עם יואב מנדלסון (מנכ"ל ובעלים) ומורן קפלן (סמנכ"לית לקוחות) שהסבירו לנו איך הם ממנפים את זה להגדלת הרווחיות של הלקוחות שלהם.

בכל חודש קיבלנו דו"ח מפורט, קוהרנטי ונגיש שפירט את הנתונים והמסקנות בבהירות - ממש כמו בדוח"ות של המנכ"לים בחברות הגדולות. ניתן ואף כדאי לשמור על מעורבות גבוהה מול מנהל הלקוח שהיה סופר מועיל. הוא סייע לנו בפענוח והבנת הדו"ח ושמח כשביקשנו לקחת חלק בחשיבה על אפיקי אופטימיזציה אפשריים שזיהינו מתוך הנתונים. שגרה של מעורבות בתהליך תשמור אתכם בהרגשה שאתם מצד אחד לגמרי בשליטה, ומצד שני, יכולים לשחרר שליטה, כי יש על מי לסמוך. המעורבות הזו מסייעת ביצירת סינרגיה והרמוניה בין כל חלקי העסק, והיא גם מספקת ערכים מוספים כמו רעיונות למינוף ופיתוח עסקי.

תגיות:
שיווק דיגיטלי
/
חברת שיווק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף