"היצרנים והספקים של המוצרים לא יכולים להכתיב למשווקים מה יהיה המחיר לצרכן. מאחר שמי שקובע אותו הם בעלי הסופרים והמכולות. לגיטימי שיבואו לספקים. זה חלק משרשרת ההגנה על צרכנים שהם רגישי מחיר", ציין שטרום, שהוסיף: "אני מאמין שאנחנו באמצע תהליך שרגליו נמצאות באוגוסט 2011, הצרכן הישראלי מגבש תודעה חדשה, לוחמנית ומברר יותר מה הוא קונה. זה רק המשך טבעי של התהליך ואני מאמין שהוא ייגמר בזה שהיצרנים יחששו מעליות מחיר ומהתגובה הציבורית".
לסיום, הוא תקף את רשתות הקוסמטיקה, דיפלומט ושסטוביץ, שבכוונתן להעלות את המחירים בתקופה הקרובה: "הרשות יכולה להכריז על דיפלומט ושסטוביץ כבעלות מונופולים בשרשרת מוצרים, כדי לאפשר לציבור לתבוע אותם על מחירים מופקעים ולאפשר תחרות. גם בישראל יכולים להיות ספקים רבים מהייבוא. צריך להתעורר מהשינה בת 10 השנים של רשות התחרות, כי כבר שנים לא הכריזה על שום מונופול".
סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM.