מגזין פורבס פרסם היום (שלישי) את רשימת המיליארדרים העולמית השנתית. לפי הספירה הנוכחית, כיום ישנם 2,153 מיליארדרים, 55 פחות מאשר בשנה שעברה. 994 מהם עשירים פחות מאשר היו בשנה שעברה. האנשים המוגדרים "אולטרה עשירים" שווים ביחד 8.7 טריליון דולרים, 400 מיליארד פחות מאשר בשנה שעברה. 
האדם העשיר ביותר בעולם, זו השנה השנייה ברציפות, הוא ג'ף בזוס מנכ"ל ובעלים של אמזון. הוא עדיין מחזיק בתואר, למרות הגירושים ממי שהיתה אשתו, וצפויה לקבל כמחצית מהונו. במקום השני ברשימה נמצא מייסד מייקרוסופט ביל גייטס, שהחזיק במקום הראשון במשך 12 שנים. החברה הצעירה ביותר ברשימה היא קיילי ג'נר בת ה-21, השווה כמיליארד דולרים, שהרוויחה בעצמה מהעסקים שפתחה. היא אחת מ-243 הנשים שנכנסו לרשימה השנה, כאשר מרבית הנשים המוזכרות ברשימה הן יורשות הון.
607 מהעשירים הנמצאים ברשימה הם אזרחי ארצות הברית, כאשר הנשיא דונלד טראמפ ממוקם במקום ה-715 ברשימה, עם הון המוערך בכשלושה מיליארד דולרים. האישה העשירה ביותר היא פרנסיס בטנקור-מאיירס, היורשת של אימפריית לוריאל, הממוקמת במקום ה-15 ברשימה עם נכסים בשווי של קרוב ל-50 מיליארד דולרים. הישראלי העשיר ביותר על פי הרשימה, זו השנה השנייה ברציפות, הוא איש העסקים איל עופר עם הון מוערך של 9.5 מיליארד דולר. עופר ממוקם במקום ה-149 בעולם. במקום השני ממוקם סטף ורטהיימר ומשפחתו עם הון מוערך של 5.7 מיליארד דולר, ובמקום השלישי, התברגה שרי אריסון עם הון של 5 מיליארד דולר.

324 מהנוכחים ברשימה הם סינים, מדובר בירידה קלה לעומת השנה שעברה שבה מספרם עמד על 372 אנשים. עם זאת, נרשמה עלייה משמעותית לעומת שנת 2010, שבה רק 64 סינים היו חברים ברשימה. כמו כן, ישנם נתונים אודות המקצועות ותחומי העיסוק של 195 המצטרפים החדשים. 34 מהם עוסקים בתחום הטכנולוגיה, 26 מהם בתחום הייצור ו-23 בתחומי האופנה והמכירות.