עו"ד כריסטוף בשלה, שותף ומנהל את פירמת עורכי הדין הגלובלית DLA Piper במרוקו, השתתף בכנס ההשקעות הגלובלי של קבוצת הג'רוזלם פוסט במרקש, מרוקו, ולקח חלק בפאנל בהנחייתה של מעיין הופמן, בו סיפק טיפים כיצד להקים עסקים או להרחיב את הפעילות העסקית מחו"ל אל תך המדינה. 

בשלה התייחס לשאלות הנפוצות ביותר שהציגו חברות ותאגידים שמתכננים לנהל עסקים במרוקו והרגיע את הנוכחים כי האנגלית היא השפה העסקית הסטנדרטית במרוקו, ואין צורך בידע של שפות כגון צרפתית או ערבית. עוד הוסיף בשלה כי עסקים זרים, שמתכננים להתרחב למרוקו, יכולים להקים חברת בת ואינם מחויבים לקחת שותף עסקי מקומי. לחברות כאלה מותר על פי חוק להקים דירקטוריון בינלאומי, ולהפעיל את החברה על ידי ההנהלה מחו"ל.

בשלה הדגיש כי חברות שרוצות להקים עסקים במרוקו יצטרכו לעמוד בסטנדרטים של KYC (סטנדרטיים בינלאומיים להגנה מפני הונאה) בעת פתיחת חשבונות בנק מקומיים, אך הוסיף כי הדרישות הללו אינן מחמירות יותר במרוקו מאשר במדינות אחרות בעולם.

בין המשתתפים הנוספים בפאנל נכללו היועצת העסקית תמי דיין, וסגן נשיא המועצה העסקית מרוקו-ישראל ויאן אשור. דיין אמרה כי בניית אמון עם אנשים באזור חיונית לעסקאות עסקיות מוצלחות. אשור ציין שלישראלים רבים יש שורשים במרוקו והם שמחים להתחבר כאן מחדש. "אני חושב שלישראל יש פוטנציאל להשיג נתח שוק גדול במרוקו", אמר.