"חרבות ברזל": לאחר ארבעה ימי לחימה ברצועת עזה, הנזקים הנגרמים לכלכת ישראל מאיימים לייצר משבר נוסף. הפרשן הכלכלי של "מעריב", יהודה שרוני, הסביר היום (שלישי) כי "אנחנו הולכים לתקופה של האטה כלכלית במשק. יש ירידה של 50 אחוזים בעסקים ואתה רואה את זה בכל דבר שפעיל. אני מניח שינתן פיצוי ולהערכתי מעבר לקורונה". לתפיסתו, ככל הנראה שהכנסת תחוקק חוק מיוחד בכדי לבוא לטובת האזרחים ובעלי העסקים. מקבלי ההחלטות חייבים ללכת לקראת האזרחים והעסקים - יש הרבה מאוד מה לעשות בכדי לעזור כבר בשלב הזה".

"אנחנו נשלם את ההיבטים הכלכליים, ואני לא מדבר רק על ההסתערות על הסופרמרקטים בעקבות ההודעה ההזויה של פיקוד העורף. אני לא מבין למה היה צריך לעשות את זה ולהגדיל את הפאניקה. בהנחה שהמלחמה תימשך כ־50 יום מדובר בהוצאה נוספת של לפחות 10 מיליארד שקלים, ואני אומר את זה עוד לפני הצורך בתיקון תקציב המדינה ל־2024. היה ברור מראש שההכנסות ממיסים יהיו נמוכות – יהיה צורך בתיקון תקציב ואני מדבר על שתי אפשרויות: קיצוץ רוחבי חד ועמוק או העלאת מיסים", הוסיף. 

לסיום הצליח לשמור על אופטימיות, והעריך: "בשורה טובה שיכולה לצאת היא שכנראה הריבית לא תעלה. הנגיד ישתדל לא להכביד על האזרחים".