הכתבה נכתבה בשיתוף Civi

גיוס עובדים הוא מקצוע - והמגייסים בחברות השונות שרוצות להציג צמיחה ולמלא תקנים צריכים לעמוד בלוחות זמנים וריבוי משימות על מנת לעמוד ביעדים. מה מאפשר למגייסים לעמוד בסטנדרטים והאתגרים האלה? מערכת גיוס עובדים Civi - הכלי של מגייסים מצליחים.

כלי העבודה היחיד של המגייסים הוא מערכת גיוס עובדים

כל עסק צריך כלים מקצועיים שאיתו הוא יכול לעבוד ולתפקד בצורה הטובה ביותר. אם נבוא לעבוד בבית קפה ובמקום מכונת קפה נראה שם קומקום וקופסת קפה, איך זה יראה לנו? צוות גיוס שעובד ללא מערכת גיוס לעיתים נראה בדיוק כמו בית קפה שנפתח לפני שהבעלים רכשו מכונת קפה. 

המגייסים שרוצים להצליח ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר, בתחום התחרותי והתובעני הזה, חייבים להצטייד במערכת גיוס - שהיא כלי העבודה היחיד והחיוני של המגייסים! ללא הכלי הזה העמידה ביעדי הגיוס הופכת לקשה עד בלתי אפשרית, והעבודה היום-יומית הופכת למתישה ושוחקת. מערכת גיוס עובדים בכלל ומערכת גיוס Civi בפרט, כבר מזמן הפכה לכלי חובה, ואינה עוד פינוק או שדרוג. החברות שטרם הפנימו זאת עושים את אחת הטעויות הקשות בעולם הגיוס.

ריבוי המשימות של המגייסים

צוותי גיוס העובדים בארגונים וחברות השמה רבות מוצאים עצמם היום תחת לחץ ועומס משימות עצום. עיקר הקושי נובע מריבוי המטלות המנהלתיות שהם נדרשים לבצע, אשר גוזלות זמן רב מהעיסוק המרכזי שלהם - איתור, מיון וגיוס מועמדים לתפקידים הדורשים איוש.

חלק ניכר משעות העבודה של צוותי גיוס, לעתים אף 30-40 אחוזים מהן, באופן תדיר מוקדש למילוי טפסים, עדכון אקסלים, העתקת נתונים, העברת קבצים מתיקייה לתיקייה וביצוע מטלות משרדיות שגרתיות אחרות. תהליכי רכש כוח אדם ברוב החברות מחייבים תיעוד נרחב ויצירת מסמכים רבים, וכאשר הדבר אינו מרוכז במערכת אוטומטית חכמה שדואגת שכל הפעולות הבירוקרטיות יבוצעו בקליק או שניים, התהליכים הופכים למסורבים וארוכים. הם גוזלים זמן וכוח של צוות הגיוס, מתאפיינים בטעויות ועולים בסופו של דבר לא מעט כסף לארגון או לחברת השמה.

עומס העבודה פוגע בתפוקת הצוותים, מקשה על עמידה ביעדים ואף מביא לתחלופה מוגברת ו"בריחת" מגייסים איכותיים למקומות עבודה יותר מסודרים ומקצועיים, אשר מספקים לעובדים לא רק יעדים לעמוד בהם, אלא גם כלים להצלחת התהליכים ולגיוס קל, מהיר ומוצלח.

מערכת גיוס הופכת את העבודה של המגייסים למסודרת יותר

עד לאחרונה, תהליכי הגיוס בחברות רבות התנהלו באופן כאוטי למדי. המגייסים הסתמכו על קבצי אקסל רבים שאינם מסונכרנים, תיעוד ידני במחברות, שמירת קבצי קורות חיים ב"גוגל דרייב" והערות ידניות בפורמטים שונים. לרבים לא היה מקום אחד שמרכז את כל המידע על המועמדים ושלבי המיון שהם נמצאים בהם.

 מצב זה יצר בלבול רב וקושי לעקוב אחרי התקדמות התהליכים. המגייסים בזבזו זמן רב על חיפוש מידע שכבר היה קיים, אך נשמר במקום לא ידוע. כך גם קרה שמועמדים "נשכחו" באמצע הדרך או עברו חוות דעת כפולות ומיותרות. כשרכז גיוס עזב את מקום העבודה, הדבר גרם לא פעם לאובדן זיכרון ארגוני טוטאלי ומחליפו היה צריך לשקם את כל המידע הרלוונטי כמעט מאפס.

המעבר לשימוש במערכת גיוס אוטומטית, שהתרחש בשנים רבות כמעט בכל המקומות שמנהלים גיוס מקצועי, אפשר לרכז את הנתונים במקום אחד ושינה לחלוטין את פני הדברים. לפיכך, נשאלת השאלה מה עושה מערכת גיוס וגם איך להטמיע מערכת גיוס עובדים? כשמדובר במערכת גיוס עובדים Civi ההטמעה היא קלה ומהירה, ומיד לאחר מכן כל המידע על המועמדים והליך המיון שלהם נשמר במקום אחד נגיש ומעודכן בזמן אמת. ישנה שקיפות מלאה לגבי ההתקדמות, מה צריך לעשות בכל שלב, ומי האחראי לכך.

מערכת הגיוס האוטומטית חוסכת שעות רבות של חיפוש מידע ועדכון ידני של הנתונים. היא מסייעת למגייסים להיות יעילים וממוקדים בעיקר, להשקיע את כל מרצם באיתור וגיוס המועמדים המתאימים ביותר.

מערכת גיוס עובדים מקצרת תהליכי גיוס

תהליכי הגיוס בארגונים רבים היו ארוכים וממושכים. מרגע פרסום משרה ועד לקליטת העובד החדש חולפים לעיתים חודשים ארוכים. הסיבות לכך מגוונות: בחירת מקורות גיוס לא איכותיים, ראיונות הערכה ארוכים ומרובי שלבים שלעיתים מחייבים את המועמד לספר שוב ושוב את אותם הפרטים שלא תועדו כראוי בשלב הקודם, תהליכי קבלת החלטות איטיים ועוד.

מצב זה פוגע מאוד ביכולת של הארגונים לאייש במהירות תקנים פנויים ולהפיק את התועלת המרבית מהעובדים החדשים. כמו כן, מועמדים איכותיים רבים נוטשים  במהלך הדרך בגלל תהליך ממושך ובירוקרטי.

המעבר לשימוש במערכות גיוס חכמות ויעילות כמו מערכת גיוס Civi משפר בצורה ניכרת את התהליך. המערכת מאפשרת בקרה קפדנית אחרי מקורות גיוס, קליטה מהירה של מועמדים, חיפוש אקטיבי ויעיל של מועמדים מתאימים במאגר הקיים, תיעוד קפדני ומדויק של כל הפרטים ושמירת מסמכים במקום אחד. כתוצאה מכך, ארגונים רבים דיווחו על קיצור משמעותי של משך תהליכי הגיוס ושיפור היכולת לאייש מהר תפקידים פנויים בכוח אדם איכותי. הדבר תרם רבות לעלייה בפריון ובתפוקה העסקית.

מאחורי הקלעים של גיוס מוצלח: מערכת הגיוס Civi

כפי שאנו רואים, המלצות על מערכת גיוס מצביעות על כך שלהצלחה שלהם יש שם והוא מערכת גיוס עובדים Civi. הפלטפורמה האוטומטית, הידידותית, היעילה וקלה לשימוש הופכת את תהליכי הגיוס הארוכים והמורכבים לקלים ואפקטיביים.

הממשק האינטואיטיבי של Civi מאפשר למגייסים לבצע מגוון פעולות בקליק או שניים, החל מפרסום משרה וקליטת מועמדים אוטומטית, דרך חיפוש ואיתור מועמדים מתאימים במאגרי המידע הקיימים, ועד לניהול ומעקב אחר שלבי המיון וההערכה בלחיצת כפתור. 

"מאז שעברנו לעבוד עם מערכת הגיוס של Civi, העבודה שלי הפכה הרבה יותר קלה, מהירה ומהנה", מספרת רחל, מנהלת גיוס בחברת השמה גדולה. "אני מצליחה לייעל בצורה משמעותית את תהליכי הגיוס ולספק מועמדים מצוינים לכל הלקוחות בפרקי זמן שלפני כן יכולתי רק לחלום עליהם. המערכת פשוט מושלמת!".

הכתבה נכתבה בשיתוף Civi