חברת דיפלומט הודיעה על ייקור מוצריה מ-1 במאי. בין המוצרים הבולטים של החברה: פיירי, אריאל, היינץ, ג'ייקובס, אוריאו וקלוגס.

בהודעת החברה נמסר כי "מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל חלפו למעלה משישה חודשים שבהם הצלחנו, במאמצים ניכרים, לשכנע את ספקינו להימנע או לדחות עליית מחירים של מוצרינו, וכך הצלחנו לשמר את המחירים עד לאחר חג הפסח. אחרי תקופה לא מבוטלת זו, לצערנו חלק מספקינו הבינלאומיים הודיעו על עדכון מחירים, ובהתאם לכך אנו נאלצים להודיע על עדכון מחיר של חלק מהמוצרים אותם אנו מפיצים. מתוך מוצרי החברה העלייה לקמעונאים תהיה באחוז משוקלל של טואלטיקה 3.5% ומזון 4%.

"המחיר לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי ונתון לשיקול דעתו הבלעדי. במוצרי הטואלטיקה, העלייה תחול על קטגוריות סוללות, צבעי שיער, אבקות כביסה, היגיינה נשית ונוזל כלים. במוצרי המזון העלייה תחול על קטגוריות מרגרינה, מיונז, קפה, רטבים, עוגיות, שוקולד, חטיפים, דגני בוקר ותחליפי גבינה".

במאי בשנה שעברה הודיעה דיפלומט על עליית מחירים של הטואלטיקה והכביסה ב-4% ושל מוצרי המזון ב-3.4%. גם אז טענה החברה כי העליות נכפו עליה על ידי ספקיה בחו״ל .אלא שלנוכח לחצים שהופעלו עליה מהצרכנים ומשרד הכלכלה היא נאלצה לדחות את ההתייקרות הזו. כעת, אחרי שרוב השוק העלה מחירים – היא מוציאה לפועל את ההתייקרויות.