בנק אגוד נמצא במגעים מתקדמים למכירת בניין הנהלת הבנק ברחוב אחוזת בית בתל אביב. היקף העסקה נאמד ב־100 מיליון שקל. הקונה הפוטנציאלית הרצינית היא חברת קנדה ישראל שבבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר. משרדי קנדה ישראל שוכנים בקרבת משרדי הנהלת בנק אגוד. זה תקופה ארוכה מאוד שהנהלת החברה מגלה עניין בעסקה. בניין ההנהלה נמצא באזור "פריים לוקיישן" בתל אביב. מדובר במתחם האחורי של מגדל שלום ובהמשך לבניין הנהלת הבורסה לניירות ערך. הוא משתרע על פני חמש קומות. עדיין לא ברור למה מייעד הקונה את הבניין. 
 
עסקת המכירה תסייע לבנק אגוד לחזק את מבנה ההון ואולי גם תגדיל את הפוטנציאל לחלוקת דיווידנד במזומן. בניין ההנהלה אינו חלק מהמיזוג שתוכנן עם מזרחי טפחות. אם יימכר הבניין, הנהלת הבנק תבקש אופציה להמשיך ולהשתמש בו ככל שתצטרך, עד שיושלם המיזוג, אם בכלל.

כלעוד המיזוג מתעכב (ערעור בנושא הוגש לבית הדין להגבלים עסקיים), הונחתה המנכ"לית שבי שמר להמשיך בתהליכי ההתייעלות. ואכן, במסגרת זאת הוחלט בשבועות האחרונים לסגור חלק מהמחלקות העסקיות ולאפשר לעובדים לעזוב במסגרת תוכנית פרישה.


בנקים רבים מכרו בשנתיים האחרונות את בנייני ההנהלה שלהם. כך למשל בנק מזרחי טפחות מכר לפני כשנה את בניין ההנהלה, במגדל משה אביב ברמת גן, לקרן סלע קפיטל תמורת 278 מיליון שקל.

בנק לאומי מכר את בניין ההנהלה בתל אביב לפני שנה וחצי לקבוצת ארקו נדל"ן וקנדה ישראל תמורת 277 מיליון שקל. גם הבנק הבינלאומי מכר את בניין ההנהלה במגדל שלום לחברת ככר הרצל שבשליטת משפחת מאייר ב־85 מיליון שקל.