יזמי פארק הלגו בחולון, LEGO PARK, הגישו הבוקר (חמישי) תביעת ענק לבית משפט השלום בתל אביב כנגד חברת הכרטיסים "אוונטים ישראל" בגין הפרת אמון והונאה בתהליך מכירת כרטיסים, עליו הייתה אמונה. מכתב התביעה עולה כי, הנתבעת כשלה, לכאורה, "כשל חמור בניהול הכרטיסים עבור התובעות, אפשרה חדירה אל מערכותיה לשם הנפקת הזמנות בלתי מאושרות לאירוע ומכירתם על ידי גורמי צד ג' שונים ולא מורשים, ובנוסף, הנפיקה הזמנות לאירוע כפיצוי ללקוחות של הנתבעת באירועים אחרים".
 
בנוסף, כך לפי התובעת, "גרמה איוונטים לנזק חמור בעבודה מול מועדוני לקוחות, וביצעה דיווח חסר בלבד לגבי נתוני מכירת הכרטיסים. באופן חסר תקדים, אפשרה אוונטים למועדוני הלקוחות הדפסה נפרדת ועצמאית של כרטיסים, תוך אפשרות ל'גזירת' רווח נוסף ובלתי מורשה מצד התובעות, על חשבון ציבור לקוחותיהם של מועדוני הלקוחות".
 
יזמי LEGO PARK תובעים פיצוי בסכום ראשוני הנאמד ב-1.3 מליון שקלים, "בגין כל נזק והפסד שנגרמו לתובעות לרבות מחמת רשלנותה, הפרת הסכם והפרת התחייבויותיה של אוונטים ומטעמים של עשיית עושר ולא במשפט". עוד נטען בהודעה מטעם החברה כי היא "מבקשת מבית המשפט לחייב את

איוונטים להעביר את דוחות המכירה המפורטים של חמש שנים האחרונות ולגלות האם נעשו דברים דומים בעבר".
 
מכתב התביעה עולה כי, "נציגי איוונטים מסרו כי במספר מועדוני לקוחות קיימת תופעה המתאפשרת על ידי מערכות המחשוב של איוונטים ובידיעתה של איוונטים, להפקת ומכירת כרטיסים בסכומים הגבוהים מהסכומים המועברים תמורתם למשרד הכרטיסים ולמפיק. כלומר, מועדון הלקוחות מחליט
לגבי תעריף הכרטיס, מטביע אותו לכאורה באמצעות מערכות המידע של חברת איוונטים על גבי הכרטיס ומוכר אותו גם כן באמצעות מערכות אלו ללקוח, כאשר בפועל מועבר בתמורה לכרטיס סכום מופחת ממועדון הלקוחות למשרד הכרטיסים".

בלגו פארק הסבירו כי "אוונטים" אפשרה למועדוני לקוחות הדפסה נפרדת של כרטיסים תוך אפשרות לגזירת רווח בלתי מורשה על חשבון ציבור הצרכנים החברים במועדון. לטענת החברה, איוונטים גם אפשרה לחברת "הדרן" הדפסה של אלפי הזמנות ומכירתם באמצעות ספסרים ועדי עובדים ומחלקות רווחה, אותם גורמים גבו את התשלום בכרטיס אשראי ובמזומן ושלא בידיעת היזמים וחברת ההפקה המפיקה את לגו פארק.