בזק נכנסת לתחום הקמעונאות, ותשווק מכשירים ניידים וטלוויזיות

כבר בתחילת החודש הבא תפעיל החברה אתר מכירות מקוון. ב־2019 צפוי היקף מכירות קמעונאיות בסך כ־300 מיליון שקל

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין
2
גלריה

ההיקף הצפוי של המכירות הקמעונאיות של בזק ב־2019 נאמד ב־300 מיליון שקל, ונוכח השיעור הנמוך של ההוצאות צפויה רווחיות  גבוהה הנאמדת לגבי השנה הקרובה ב־100 מיליון שקל.

שלמה רודב. צילום: יח"צ
שלמה רודב. צילום: יח"צ | שלמה רודב. צילום: יח"צ
תגיות:
טלוויזיה
/
בזק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף