"אנחנו חברת טכנולוגיה ישראלית בת שבע שנים, עם 200 עובדים", סיפר תחילה עגמון, והסביר כי החברה מציעה לחברות "לשכלל את העדפות הלקוח, ולהציג לו את האפשרויות הכי נכונות לו. אנחנו נייצר חווית שימוש טובה יותר ללקוח וערך מוסף לכל מותג".
"מקדונלד'ס היא חברה ששמה את הצרכן בראש מעייניה, ומקפידה לתת לצרכנים חוויות במהלך השירות. יש להם כ-70 מיליון בני אדם שאוכלים מקדונלד'ס מידי יום. ברגע שיש לך אפשרות לרכוש את המנה שלך דרך מסך דיגיטלי, יש לך אפשרות לשנות את החוויה כך שכל אחד יחווה חוויה מותאמת אישית".
"זו דוגמא טובה".
"אנחנו עובדים עם יותר מ-200 מותגי על, כמו איקאה ואורבן אאוטפיט. חלקן שומרות על ההסכם הזה בסוד כי אנחנו מקנים להם יתרון יחסי על המתחרים".
"אנחנו לא מתעסקים בהתראות, אך אם את נכנסת לאתר האמריקאי ותבחני מוצרי נשים ובמחשב אחר תבחני בגדי גברים - אז כשתכנסי לכל אחד מהמחשבים בפעם השנייה כבר תקבלי תוצאות מותאמות לחיפוש האחרון שלך. האתר ייראה שונה לגמרי בעקבות ההקלקות שלך".
"אנחנו חברה פרטית שמקדונלד'ס קנתה אותנו. אנחנו הופכים להיות חברת בת שלה, אך ממשיכים לעבוד עם כל הלקוחות שלנו כרגיל. העבודה עם החברה תהיה הרבה יותר אינטימית".
"העובדים בישראל ובחו"ל וגם המשקיעים. יש סביבי הרבה פרצופים מאושרים לאחרונה. נשאר במקדונלד'ס עוד כמה שנים טובות, יש לנו עוד הרבה מה לעשות ובתקציבים הרבה יותר גדולים".