שמח בבורסת תל אביב: הבורסה בתל אביב לא עובדת הבוקר (שלישי) על פי לוח הזמנים הרגיל בעקבות היחסים העכורים בין הנהלת הבורסה לבין ועד העובדים, וזאת משום שאתמול בלילה אירעו שיבושים חמורים בעבודות המחשב. בהודעה מטעם הוועד נמסר: "הננו להודיעכם כי בשל עיצומים שנוקטים המפעילים, המסחר לא ייפתח היום על פי לוח הזמנים הרגיל".
 
בהנהלת הבורסה הודיעו כי "בשל עיצומים שנוקטים מפעילי המחשב, המסחר בבורסה לא יפתח כרגיל. כחלק מהעיצומים בהם נוקטים המפעילים, לא אויש חדר המפעילים מספר פעמים במהלך השבועות האחרונים". 
 
בוועד העובדים לא נותרו אדישים לדברים, ואמרו כי "מדובר בהודעה שקרית. העיכוב אינו נובע מעיצומים שנוקטים העובדים אלא אך ורק מהחלטתו של המנכ"ל להפחית את מספר המפעילים במשמרות ערב ולילה - משני מפעילים לאחד בלבד".


מוועד העובדים נמסר עוד כי "ועד העובדים התריע בפני הרשות לניירות ערך שצעד זה יוביל לפגיעה בשירות ובמסחר, שכן אם מפעיל נעדר מהעבודה אין לו גיבוי. במקום להקשיב לחברי הוועד ולנציגי ההסתדרות, בחר המנכ"ל להשעות אותם מעבודתם רק משום שהתריעו על החלטותיו. וכך קרה שאתמול, בעקבות השעייתו של חבר הוועד שמכהן כמפעיל, לא הגיע המפעיל למשמרת הלילה אליה שובץ. העיכוב שחל בפתיחת המסחר הבוקר נובע אך ורק מהעובדה שלא היה גיבוי של מפעיל נוסף למשמרת הלילה. צר לנו שהמנכ"ל מקבל החלטות שגויות ומנסה להפיל את מחדליו על ועד העובדים".
 
אתמול השעה מנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב, את שלושת חברי ועד העובדים ששלחו מכתב לרשות ניירות ערך בתפוצה רחבה של חברי הבורסה, תוך שימוש במאגר המידע של הבורסה. ככל הידוע, שניים מהמושעים הושעו לתקופה קצובה קצרה, ואילו השלישי ללא מועד סיום לפי שעה. הבורסה צפויה לפתוח את שערי לטרום המסחר ב-12:30, ולמסחר רגיל ב-13:15.