בנייתו של פרויקט המגורים RENE ברחובות יצא השבוע לדרך, חצי שנה לאחר שרכש היזם ליאור ברדוגו, מבעלי ברדוגו גרופ, את הקרקע ועליה שני מבנים ישנים ברחוב טלר בעיר. הריסתם של המבנים ותחילת עבודות הבנייה של הפרויקט החלה. הבניין החדש יהיה בן שמונה קומות ויכלול 28 דירות גדולות, ויוקם על הקרקע ששטחה 1.7 דונם. הקרקע נרכשה על ידי ברדוגו תמורת כ-20 מיליון ש"ח.



ליאור ברדוגו, מנכ"ל ומבעלי ברדוגו גרופ, אמר: "במעמד זה אנו מברכים על יציאתו הממשית לדרך של הפרויקט ותחילתם של עבודות הבנייה, מודים לכל מי שעזר וסייע לקדם את התכנית לידי ביצוע ומייחלים להמשך שתופי פעולה פוריים בין חברתנו והרשות המקומית. אין ספק שפרויקטים מסוג זה המחדשים את המרכז הוותיק של העיר, תורמים לשיפור איכות חיי כלל התושבים במקום ולהגדלת היצע הדירות למגורים ברחובות בפרט ובמרכזי ערים שאינן משופעות בקרקעות זמינות לבנייה בכלל".



הפרויקט יציע דירות בסטנדרטים גבוהים שטרם נראו ברחובות במחירים של החל מ-2.32 מיליון ₪ לדירות 5 חדרים עם מרפסת בגודל של כ-19 מ"ר הכוללות מפרט טכני עשיר במיוחד ומטבח משודרג. דירות גן ימכרו במחיר של החל מ2.92 מיליון שקלים. כמו כן, ב-3 דופלקס-פנטהאוזים יציעו תכנון הכולל: בקומה עליונה יחידת אירוח הכוללת סלון, מטבח ומרפסת גדולה, וקומה תחתונה הכוללת, 6 חדרים מקלחות וחדרי שירותים.



הדופלקסים ששטחם החל מ 157- מ"ר בנוי ועוד כ- 75מ"ר מרפסות, ימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלבי הפרויקט הכולל ערבות בנקאית עפ"י חוק המכר דירות.