ביום ראשון הבא, 18 באוגוסט, תחל הרפורמה בקווי מוניות השירות באזור תל אביב. על רקע תנופת היוזמות של רשויות מקומיות להפעלת קווי אוטובוסים בשבת באזור תל אביב והטענות הקשות של הציבור על אי יעילות של התחבורה הציבורית בימי חול, תיכנס לתוקף בשבוע הבא הרפורמה שכונן משרד התחבורה בנוגע למוניות השירות. 
 
בשלב הראשון היא תיושם בשלושת קווי מוניות השירות הוותיקים; 4, 5 ו־2, היוצאים משכונת כפר שלם בדרום העיר ומגיעים עד לחוף הים, דרך שכונת יד אליהו ורחוב אלנבי. הנוסעים במוניות אלה יוכלו לראשונה לשלם באמצעות כרטיס רב־קו וליהנות מכל ההסדרים הקיימים בתחבורה הציבורית ובכללם מעבר חופשי עד 90 דקות בין מוניות השירות, האוטובוסים ורכבת ישראל.

כמו כן יכובדו הנחות הזכאים, כגון תלמידים, סטודנטים, אזרחים ותיקים ונכים. נוסף לכך יוכלו הנוסעים לשלם במוניות השירות הללו גם באמצעות כרטיס אשראי. עם זאת, מחיר הנסיעה, לפני מתן ההנחה לזכאים, יעמוד על 6.80 שקלים, לעומת 5.90 שקלים כרגיל באוטובוס עירוני.
 
ירושלים: מתחם תעסוקה חדש בעמק ציון
 

עיריית ירושלים אישרה אתמול להפקדה בוועדה המחוזית את התוכנית להקמת מתחם תעסוקה בעמק ציון, בכניסה לעיר. המתחם ישתרע על 36 דונם ויוקמו בו מבנים בני שבע ו־24 קומות. כ־100 אלף מ"ר מהשטחים מיועדים לתעסוקה וכ־1,500 מ"ר למסחר. בתוך כך הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים החליטה לקדם את התוכנית להקמת ה"קו הזהוב" של הרכבת הקלה בעיר. 
 
מדובר בתוואי שיהיה באורך של כ־1.2 ק"מ, בין שדרות רבין ומוזיאון ישראל, ויכלול שלוש תחנות. "הקו הזהוב", המכונה גם "שלוחת המוזיאונים", יציין את חלקו המערבי של קו הרכבת הקלה העתיד להגיע לעיר העתיקה.