המיזוג הצפוי בין בנק מזרחי-טפחות ובנק אגוד יוצא לדרך, לאחר ששופט בית הדין לתחרות בירושלים עודד שחם קיבל את ערעור הצדדים על ההחלטה של רשות התחרות שמנעה את המיזוג. השופט קבע כי לא נמצאה תשתית ראייתית לכך שהמיזוג יפגע בתחרות, וגם הנתונים שהוצגו על ידי הצדדים לא הצביעו על כך.

"התוצאה של כל האמור היא שהעררים מתקבלים, וההחלטה להתנגד למיזוג מבוטלת", כתב. עוד קבע השופט כי רשות התחרות תדון בתנאי המיזוג ותחויב בתשלום שכר טרחה של 50 אלף שקלים.
המיזוג אמור היה להתבצע כבר לפני שנה, אבל עו"ד מיכל הלפרין, מנהלת רשות התחרות, דחתה אותו. בנק מזרחי אמור לקלוט לתוכו את בנק אגוד, ולהשלים מהלך מלא של מיזוג במסגרתו ייסגרו מרבית סניפי בנק אגוד. 

"המפקחת מקטינה את התחרות"

חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד), אמר בתגובה לאישור המיזוג, כי "טובת הציבור לא מעניינת את הפיקוח על הבנקים. רק הבוקר פורסמה ידיעה על החגיגה הגדולה של הבנקים ועלייה של 19% ברווחיות תיקי המשכנתאות. בעוד הזוגות הצעירים ומעמד הביניים קורסים תחת נטל תשלומי הדיור ועמלות הבנקים ההזויות, המפקחת על הבנקים דואגת להקטין את התחרות שממילא בקושי קיימת. ב-9 בדצמבר אקיים דיון בכנסת במטרה להפסיק את המצב שבו הפיקוח על הבנקים שבוי בידי מפוקחיו,.