הבנק הדיגיטלי הראשון יוצא לדרך. ל"מעריב" נודע כי בימים אלה השלימה הנהלת הבנק, בראשות המנכ"ל גל בר דעה, עסקת שכירות למשרדי ההנהלה החדשים, שימוקמו ברחוב עמינדב בתל אביב.שכר הדירה של המשרדים, שנשכרו לתקופה ארוכת טווח (יותר מ־20 שנה), עומד על כ־2 מיליון שקל לשנה. המקום צפוי לאכלס 50 עובדים ומנהלים בראשות המנכ"ל בר דעה ויו"ר הדירקטוריון שוקי אורן.

כזכור, בחודש ינואר התקשר הבנק עם ענקית המחשוב הבינלאומית TCS לצורך הקמת תשתית טכנולוגית. לאחרונה התקשר הבנק עם חברת ישראכרט להנפקת ותפעול כרטיסי אשראי. 

הבנק, שנשלט כיום על ידי אמנון שעשוע (לאחר שמריוס נכט מכר את חלקו), קיבל בחודש ספטמבר האחרון אישור רגולטורי לפעול עצמאית. הוא צפוי להתחיל את פעילותו ברבעון האחרון של 2021. הוא יתמקד בשירותי בנקאות למשקי בית, כולל אשראי, פיקדונות, ניהול חשבונות עו"ש, ומתן שירותים ומכירה של ניירות ערך בבורסה. 

בתוך כך, מנכ"ל הבנק ממשיך במאמציו למילוי שורות ההנהלה. שלשום נמסר על מינויו של אורן אלימלך למנהל אבטחת המידע, אחד התפקידים החשובים בצמרת הניהולית. אלימלך (45) יהיה אחראי על מערך אבטחת מידע וסייבר (CISO) ועל מערכי ההגנה של הבנק. עד היום הוא מילא תפקידים בתחום הסייבר בטכניון ובמספר תאגידים בנקאיים וגופים מוסדיים. 

בר דעה: "אבטחת המידע היא הבסיס לשירות יעיל ובטוח. הבנק הדיגיטלי יעמוד בכל הדרישות והסטנדרטים בדיוק כמו כל בנק אחר בישראל".