בעקבות הסכם השלום המתגבש עם איחוד האמירויות, הודיעה אתמול כלל ביטוח ופיננסים שתהיה הראשונה בישראל לספק ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח כולל כיסוי מורחב לשירותי חירום רפואיים, איתור וחילוץ ושירות כלל Express, שמעניק התחייבות להחזר כספי מיידי בלחיצת כפתור.

עוד נמסר כי המבוטח יזכה גם להחזר כספי במקרה של אירוע רפואי או איחור בקבלת מזוודה. כמו כן, הביטוח יכלול הפעלת מוקד חירום ורופא Online בעברית 24/7. השירותים במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל יסופקו גם באמצעות אפליקציית השירות של כלל ביטוח ופיננסים, שירות הלחצן של כלל.

בימים האחרונים החברה פעלה אל מול גורמים שונים באיחוד האמירויות, בהם חברות חילוץ, שירותים רפואיים ואנשי מפתח, כדי לאשר את המהלך ולאפשר רכישת ביטוח נסיעות ליעדים אלה.

דיוויד ארנון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות בחברה, הוסיף כי "אנחנו הראשונים בישראל להעניק שירותי ביטוח נסיעות במסגרת פתיחת השמיים וגיבוש הסכם השלום עם איחוד האמירויות. לקוחות המתכננים לטוס ליעד זה מוזמנים לרכוש את ביטוח הנסיעות, המעניק כיסוי רפואי נרחב ואת כל השירותים הנלווים".

כלל ביטוח אינה היזמית היחידה בתחום העסקים עם האמירויות בעקבות ההסכם שהושג עם ישראל. כל חברות הסלולר הודיעו השבוע כי יספקו שירותי טלפוניה ושירות נדידה, לאחר ששלטונות המדינה ביטלו את חסימת התקשורת המגיעה מהאזור הישראלי (972).

גם משרד הכלכלה מתכוון לעודד מיזמים תעשייתיים שיגבירו את יצוא הסחורות למדינות האיחוד. מיזמים נוספים נוגעים גם לתחום שירותי התיירות והנסיעות.