ברימאג נהנתה מהקורונה: רווח של 9.5 מיליון שקל

ברימאג סיימה את הרבעון השני ברווח של 9.5 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 3.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה. החברה, שבשליטת שאול זילברשטיין ובניהול פיני כהן, הציגה את התוצאות למרות הקיטון במכירות (הסתכמו ב־114 מיליון שקל) בתקופת הסגר. זאת בשל יישום מהיר ואפקטיבי של צעדי התייעלות משמעותיים.

"הרבעון השני הסתיים בגידול ברווח התפעולי והנקי חרף הקיטון במכירות. התוצאות מביאות לידי ביטוי יישום אפקטיבי של מהלכי התייעלות שביצענו במסגרת ניהול המשבר", אמר כהן. "השפעת חלק מהמהלכים הובילה להצגת תזרים חיובי מפעילות שוטפת, ולחלקם צפויה להיות השפעה מתמשכת על תוצאות החברה גם בעתיד".

ג'מבו סטוק פותחת חנות עשירית 

למרות המשבר הכלכלי, מספר פירמות עסקיות דיווחו השבוע על פתיחת סניפים. נעמן פותחת שלושה סניפים של מותג הקבוצה ורדינון. הסניפים, ששטחם 1,400 מ"ר, ייפתחו בנס ציונה, בקריית עקרון (בילו סנטר) ובקריית אתא. היקף ההשקעה בהם 1.6 מיליון שקל. "טבעי היה שנגביר את הנוכחות של המותגים שלנו, ובמיקומים אסטרטגיים", אומר המנכ"ל דודי כהן. רשת פוקס פותחת סניף בקניון עופר בגבעת שמואל בשטח של 300 מ"ר. בסניף תוצע אופנת קז'ואל־בייסיק לגברים, נשים, ילדים ותינוקות במחירים אטרקטיביים.

פיליפ מוריס מתרחבת: חנות נוספת בקניון הזהב

ענקית מוצרי הטבק פיליפ מוריס מרחיבה את פעילותה בישראל ופותחת חנות נוספת של אייקוס (IQOS - חימום טבק ללא בערה) בקניון הזהב בראשון לציון. היא תצטרף לחנות הדגל שכבר פועלת בדיזנגוף סנטר ול־350 נקודות מכירת נבחרות. רועי עמית, מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל: "החברה נטלה על עצמה מחויבות גלובלית לעתיד ללא עשן. פתיחתה של חנות IQOS נוספת מציינת אבן דרך חשובה לקראת הגשמת החזון שלנו, בישראל וברחבי העולם, להחלפת הסיגריות הרגילות בחלופות ללא בערה".

טעמים חדשים ברשתות מוזס, בורגרים ועידית

לקראת ראש השנה וחגי תשרי, משדרגות רשתות המזון המהיר את היצע הקציצות וההמבורגרים. רשת בורגרים משווקת מארזי חג למקומות עבודה או לבתים פרטיים, הכוללים 8 או 16 בורגרים במגוון תוספות. רשת MOSES מצרפת המבורגר חדש לסדרת "חובק עולם", תחת הכותרת "מזרח תיכון חדש", במחיר 75 שקל לארוחה. חברת ההסעדה עידית, מקבוצת מלונות דן, השיקה רשת המבורגרים חדשה למקומות העבודה תחת הכותרת Edison - המבורגר קצבים. החברה תפתח בשנה הקרובה שישה סניפים, והראשון נפתח בימים אלו בחברת רפאל בצפון. העלות לפתיחת סניף היא כחצי מיליון שקל.