רמי לוי מעוניין להעמיק את פעילותו בתחום התיירות. אתמול דיווח איש העסקים לבורסה על כוונתו לרכוש את השליטה בישראייר באמצעות חברת BGI וחברת טעמן שבבעלות חיים שלום. עבור החברה הנשלטת על ידי אי.די.בי ישולמו 70 מיליון שקל. נוסף על כך תוסב הלוואה של 5 מיליון דולר שחייבת אי.די.בי פיתוח לישראייר.

ההצעה הוגשה לעו"ד אופיר נאור, נאמן אי.די.בי. הבנקאי העיקרי של ישראייר הוא בנק לאומי. הקונים יוותרו על 26 מיליון שקל שאי.די.בי פיתוח חייבת לישראייר, שבניהול אורי סירקיס. לטייסי החברה יש השפעה מהותית על זהות הקונה. בעל השליטה באי.די.בי אדוארדו אלשטיין סירב בעבר למכור את ישראייר במחיר של 60 מיליון דולר, וכעת הוא ככל הנראה מצטער על כך.

שטיחי כרמל הקימה אתר למכירות אונליין
חברת שטיחי כרמל הקימה אתר סחר הנמצא בימים אלה בשלבי הרצה למכירת מוצרים לחיפוי רצפה, כולל שטיחים ביבוא מהמזרח, ממרוקו ומארה"ב. בשנת 1960 הוקמה הרשת וב־1994 נרכשה על ידי משפחת איתני. בבעלותם גם רשת ביתילי, ואיידי דיזיין.

המנכ״ל עופר איתני: ״האתר יתפקד כמו חנות נוספת ברשת המונה 17 סניפים ויספק ללקוח חווית קניה, החל משלב הבחירה ועד שלב האספקה וההרכבה. הזדרזנו להעלות את האתר בחול המועד סוכות שזאת התקופה שאנשים מחליפים ורוכשים שטיחים או חיפויים״.

מולטילוק: נעילת דלת אוטומטית בלחיצת קוד
חברת מולטילוק מציעה פתרון ייחודי לעשרות אלפי ישראלים שעברו לעבוד מהבית בעקבות משבר הקורונה. מדובר בידית קוד לדלת, המאפשרת נעילת דלת באמצעות קוד אישי הכולל מנגנון אבטחה אוטומטי.

הידית מתאימה למרבית סוגי הדלתות (דלתות בעובי 35־80 ס"מ), קלה, מהירה, ללא חיבור לחשמל ואין אפשרות לפירוקה מבחוץ. היא מאפשרת עד 10,000 כניסות ללא צורך בהחלפת סוללות. המחיר לידית הוא 750 שקל ואפשר לרכוש אותה אצל מנעולני מולטילוק.
 
אורגניק זון: סוכריות גומי ללא ג'לטין
חברת אורגניק זון המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון אורגניים מרחיבה את הטרנד האורגני בתחום הממתקים ומשקיעה בסוכריות גומי ללא ג'לטין. מדובר בג'לונים, המותג האורגני לילדים ולמבוגרים בטעמי פירות וחמוצים. ג’לונים מכילים תמציות פירות וצמחים אורגניים, ללא ריסוס והדברה כימיים וללא תוספת צבעי מאכל וחומרי טעם וריח סינתטיים.

אפשר להשיג את הסדרה בטעמים שונים: בטעם פירות או בטעם חמוץ. תכולה: 100 גרם. המחיר: 11.90 שקל ליחידה.