קיבלתם את מענקי הקורונה? מה עם מענק העבודה הרגיל? ומה לגביי החזר מס? חברת זכותך! היא חברה להחזרי מס שעושה לכם סדר

סוגי החזרי המס הללו לשכירים, לעצמאים ולחברות ומאפשרת לכם ליהנות מכל הכספים המגיעים לכם מהמדינה דרך רשות המס בגין כל סיבה שהיא, הכול בקלות ובמהירות וללא עלות בדיקת הזכאות!

החזר מס - זכותך! קבל כסף ישירות לחשבון הבנק עד 6 שנים אחורה עכשיו!
החזר מס הוא כלי מיסוי חכם שמאפשר למדינה לגבות מיסים בהתאם לחוקי המס שהיא בעצמה קבעה. על פי תקנות המס הרשומות בפקודת מס ההכנסה כל אזרח חייב בתשלום מס. מדרגת המס נגזרת מסכום הברוטו בתלוש המשכורת ומפרמטרים נוספים כאשר לכל אדם ומצבו האישי יש תנאים שונים לתשלום המס. מדרגות המס עולות בהדרגה וככל שאנו מרוויחים יותר אנו משלמים יותר מס. במקרים רבים אנו משלמים יותר מדי מס, למשל במקרה של הפסקת עבודה לאחר כמה חודשים בלבד בשנה וגביית יתר של מס על החודשים בהם עבדנו. במקרה כזה מגיע לנו החזר מס על אותה שנה וכך עבור כל שנה עד 6 שנים לאחור.

שילמתם יותר מדי מס? מגיע לכם החזר מס! פנו לזכותך! חברה להחזרי מס בהתאמה אישית
בכל מקרה של החזר מס - זכותך! לצידך! קראנו לחברה שלנו 'חברת זכותך! כולל סימן הקריאה על מנת לעמוד על נקודה פשוטה: כפי שיש לנו חובות ומיסים לשלם כך גם יש לנו זכויות. אנו עובדים כל החיים, משלמים את כל התשלומים בזמן לרשויות, לבנקים ולכל מקום אבל שוכחים שבאותה מידה ייתכן ואנו מוותרים על החזר המס שמגיע לנו.

החזר מס לשכיר, עצמאי וחברה – זכותך! חברה להחזרי מס
החזר מס יכול להגיע במגוון צורות לאזרחים רבים החל מגיל 18. את הליך הבקשה לקבלת החזר מס אפשר לבצע לבד אך עדיף חברה להחזרי מס מנוסה שתגיש את הבקשה עבורכם כיוון שאפשר בקלות לקבל סירוב להחזר המס אם הגשתם בצורה לא נכונה את הבקשה, החסרתם מסמכים,  מילאתם את הטפסים בצורה רשלנית או פשוט טעיתם במילוי הטופס. החזרי המס מצטברים לאלפי שקלים בשנה עבור כל אזרח העומד בתנאים לקבלת החזר המס.

מתי מגיע לך לקבל החזר מס? החזר מס - זכותך!
אפשר לקבל החזר מס במצבים רבים כאשר הסיבה הנפוצה ביותר היא עבודה לא סדירה והפסקת עבודה. במקרה כזה בו עבדתם רק כמה חודשים בשנה או החלפתם עבודות וכדומה מומלץ לפנות אל חברה להחזרי מס שתגיש עבורכם בקלות ובמהירות בקשה להחזר מס עבור אותן שנים. החזר מס יכול להיות משולם גם בגין אובדן כושר עבודה, מחלה קשה, החזר מס על רווחי הון ועוד מקרים שרובם לא מוכרים לאזרחים, וזו הסיבה שכדאי לכל אחד ואחת לברר מה הסטטוס שלו מול רשות המס.

עושים את העבודה בשבילך – זכותך! חברה להחזרי מס
רובנו לא אוהבים להתכתב עם רשות המס. אנו חוששים ליצור מגע עם רשות המס ומעדיפים לא לפנות אליהם גם במחיר של וויתור על כסף שמגיע לנו וחבל שכך. רשות המס ממש לא אשמחה בדעות הקדומות שיש לרובנו כלפיה ועושה את עבודתה בצורה יסודית ורצינית והעובדה היא שעשרות אלפי אזרחים זכאים להחזר מס אך לא מקבלים אותם לא בגלל הרשות אלא בשל חוסר הידיעה שלהם, הרתיעה שלהם מהנושא וסיבות נוספות 

החזרי מס - זכותך!
באמת כיף לגלות פתאום שמגיע לנו כסף ממס הכנסה... זה לא עניין של מה בכך ולפעמים אנחנו לא מאמינים שזה באמת ככה אבל עובדה. רשות המס מדווחת כל שנה על סכומי הכסף המגיעים לאזרחים והם מגיעים למיליוני שקלים. כספים אבודים שרק מחכים להיות מחולקים לזכאים להם. אמנם ניתן לקבל החזרי מס רטרואקטיבית עד 6 שנים אחורה אך כל שנה שחולפת יורדת לטמיון ואנו מאבדים אותה אם לא נגיש את הבקשה להחזר מס בזמן.

רשות המס מחלקת כ-5000 שקלים החזר מס בממוצע לכל אזרח - זכותך!
אל תאבדו את הזכות שלכם ליהנות מכסף המגיע לכם. בדיקת זכאות מסודרת תגלה אם גם אתם נמצאים בין הזכאים וחברת זכותך! תדאג לכך שגם אתם תקבלו את הכסף במהירות ובקלות ישירות לחשבון הבנק שלכם עד שש שנים אחורה! איך עושים את זה? מחייגים לחברת זכותך ומקבלים תשובה לכל שאלה: כמה זמן צריך לעבוד בשביל לקבל החזר מס, האם מגיע לי החזר מס בגין ילד עם מוגבלות, האם מקבלים החזר מס על משיכת כספי פנסיה או כל סיבה אחרת שנראית לכם הגיונית לקבלת החזר מס. אנו כאן כדי לתת לכם מענה מהיר ולעזור לכם לבדוק זכאות להחזר מס ללא עלות עם תשלום עמלה קטנה על הצלחה בתיק בלבד!

"הפסקתי לעבוד בשל מחלה, האם מגיע לי החסר מס?"
כל מקרה לגופו אך באופן כללי בכל פעם שהפסקתם לעבוד מכל סיבה שהיא, בין אם רפואית, מקצועית או אישית, סטטוס המס שלכם מושפע מכך. למה הכוונה? נניח עבדתם בחברה מסודרת בתור שכירים חמישה חודשים בשנת 2019 מחודש ינואר ועד חודש מאי. לאחר מכן פוטרתם או התפטרתם ולא המשכתם לעבוד ביתרת החודשים של השנה, אין זה משנה אם הסיבה להפסקת העבודה היא פיטורים או כל סיבה אחרת וייתכן ומגיע לכם כספי פיצויים אך בנוסף לכך וללא קשר לכך ייתכן ומגיע לכם גם החזר מס בגין הפסקת עבודה. אין זה מוגדר כך אך בפועל הלכה למעשה זה מה שזה אומר. זאת כיוון שבמשך 5 החודשים בהם עבדתם בצורה רציפה כשכירים באותו מקום עבודה, שילמתם מס לפי מדרגת המס בה הייתם, אך לאחר מכן לא עבדתם עוד 7 חודשים במהלך אותה שנה ולא השתכרתם כלל. חישוב מדרגת המס שלכם אמור להתעדכן ולהתפרש על כל השנה ולכן בפועל שילמתם יותר מדי מס ומגיע לכם החזר מס באותה שנת מס.

מסובך מדי? פנו אל זכותך! חברה להחזרי מס שתעבוד בשבילכם מול רשות המס
זה פשוט מאוד. לנו יש את הכלים, הידע והניסיון להגיש בדיקת זכאות ולהגיש את הבקשה להחזר מס לזכאים בצורה הטובה ביותר. אנו מכירים את כל החוקים ואת כל העדכונים שרשות המס משחררת אחת לכמה חודשים. אנו מכירים את כל התנאים והקריטריונים להחזרי מס ויכולים לבצע עבורכם את כל העבודה בצורה יסודית כולל שליחת כל המסמכים, מילוי כל הטפסים, הגשת הבקשה ומעקב אחריה עד לאישור מהיר והעברת הכסף לחשבון הבנק שלכם במידה ותימצאו זכאים!

אל תוותרו על האפשרות ליהנות מהחזר מס שמגיע לכם! גם אם אתם לא בדיוק זוכרים מה עשיתם לפני כמה שנים, אפשר לאתר בקלות את מקומות העבודה בהם עבדתם, להשיג את טפסי ה-16 הרלוונטיים, לבצע בדיקת מס ותיאום מס וכל מהלך שצריך לעשות על מנת להעביר לרשות המס בקשה מלאה ומסודרת לקבל את החזר המס לו אתם זכאים.

החזר מס- זכותך (צילום: Canva)
החזר מס- זכותך (צילום: Canva)

בדקו זכאותכם לקבלת החזר מס עוד היום!
זאת ההזדמנות שלכם ליישר קו מול רשות המס בעזרת חברה מקצועית המתמחה בכך. גם במידה ולא שילמתם מיסים מסיבה כזאת או אחרת אנו יכולים לבדוק זאת ולהסגיר את העניין מול רשות המס ללא כל בעיה. אלפי אזרחים משאירים כסף השייך להם בחשבונות המדינה ולא עושים דבר לקבל אותם. גם אם זה כרוך בתשלום עמלה, אין כל סיבה לא לבדוק זכאות להחזר מס ולהגיש בקשה לקבל אותה, זה שווה את זה ללא ספק!

בין אם אתם שכירים, עצמאים או חברה חברת זכותך! תדאג לסייע לכם לקבל את החזר המס המגיע לכם בגין כל סיבה. כמוד על הזכויות שלכם וגלו כמה קל ופשוט לקבל כמה אלפי שקלים לחשבון על שנים קודמות וללא כל קושי בעזרת מילוי בדיקת זכאות קצרה ופשוטה.

הצטרפו גם אתם לאלפי ישראלים שכבר עמדו על הזכויות שלהם והתעקשו לבדוק את נושא החזרי המס ולא התעצלו לגשת לרשות המס או למלא טופס מקוון ולבצע בדיקת זכאות להחזר מס והגשת בקשה לקבל החזר מס מהמדינה בקלות ובמהירות בגין שנים קודמות, בשל מצב פיננסי, מצב רפואי או מקצועי, מגורים בחו"ל, משיכת כספי פנסיה מוקדמת, החזר מס בשל נקודות זיכוי חדשות ועוד! פנו לנציגי חברת זכותך וקבלו מענה אישי מקצועי לאיתור הכסף המגיע לכם מהמדינה בהחזר מס ללא עלות וללא התחייבות! בהצלחה!