ברקע הציפיות להתאוששות בענף המלונאות, הודיעה היום (רביעי) חברת "ישראל קנדה מלונות", על רכישת רשת מלונות "טמרס" בעסקה המוערכת בכ-155 מיליון שקלים. הרכישה מסמנת כיוון ברור של החברה לביסוס מעמדה כשחקן משמעותי בעולם המלונאות. החברה נמצאת בשליטת ישראל קנדה הציבורית, של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, ובניהול ראובן אלקס, לשעבר מנכ"ל פתאל המחזיק ב-20% מהחברה. 

לאחר הרכישה, תנהל החברה כ-1,350 חדרים, אחרי שנת פעילות אחת. כמו כן, העסקה כוללת את רכישת מלון דניאל ים המלח וכן רכישת הסכמי הניהול של מלונות ווסט אשדוד ווסט תל אביב וכל מערך השיווק ומערכות המידע של הרשת וכן את המותג ווסט. במלון דניאל ים המלח 302 חדרים מתוכם שתי סוויטות נשיאותית ו- 18 סוויטות, מרכז ספא, אולם כנסים המכיל כ- 800 איש וחוף פרטי.

בהמשך, החברה מתכוונת להגדיל את מספר החדרים וכן לשדרג קומות במלונות לרמת מלונות הפרמיום של הרשת. מחירי החדרים במלון נעים בין 800 שקלים ועד 2,000 שקל לסוויטות. המלונות הצפווים להצטרף הם: מלון ווסט אשדוד, השוכן על חוף הים וכולל 113 סוויטות המדורגות עם חמישה כוכבים, והתפוסה בו מעל 70% בשנה. נוסף לו, מלון ווסט תל אביב, השוכן צמוד למתחם סי אנד סאן וכולל 65 סוויטות בגודל של כ- 45 מ"ר, כל אחת המשקיפות לחוף ימה של תל אביב. 

מלונות טמרס יצטרפו לחברות נוספות שנרכשו על ידי "ישראל קנדה מלונות", ובהם, גלי כנרת העובר שיפוץ בימים אלו, פליי תל אביב במידטאון, הצפוי להיפתח, לייק האוס כנרת, כפר הנופש גונן בצפון והמלונות הרליגטון באשקלון וסולי באילת.

ראובן אלקס מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות מסר: "המלונות של טמרס המצטרפים לקבוצה, הינם מלונות אטרקטיביים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה". הוא הוסיף: "הרכישה מהווה קנייה אסטרטגית ומשלימה פריסה ונוכחות משמעותית על מפת הנופש בישראל, כמו גם בים המלח ועל חוף ימה של תל אביב".

ראובן אלקס (צילום: יח''צ)
ראובן אלקס (צילום: יח''צ)