שם:
יוחאי עבאדי (30)

תפקיד:
מנכ"ל WIND ישראל

מצב משפחתי:
נשוי

מסלול מקצועי
"את דרכי המקצועית התחלתי באגף אסטרטגיה ותכנון במשרד הפנים ב־2015, כשעוד הייתי סטודנט באוניברסיטה העברית. תמיד הייתה לי משיכה לתחבורה חכמה ולתחבורה הציבורית בישראל. הייתי פעיל בכמה עמותות לקידום התחבורה בארץ. במהלך שנת הלימודים השנייה שלי השתתפתי במשלחת חילופי סטודנטים לסין, שבמסגרתה פגשתי את מנכ"ל OFO - חברה סינית המפעילה אופניים שיתופיים. שחף, שותפי לדרך, ואני החלטנו להקים יחד את התשתית לפעילות החברה בארץ. באותו הזמן היה מדובר במיזם חדשני מאוד שפעל רק בסין, והחברה חיפשה אפשרויות להתרחבות גלובלית. לאחר שנה שבה הצלחנו לבסס את השימוש באופניים השיתופיים בארץ ובמקביל לחנך את השוק והרשויות המקומיות לאמץ את מודל התחבורה השיתופית והשפעתו, ומיד לאחר שחברת הקורקינטים השיתופיים Bird החלה את דרכה בארץ, קיבלתי ב־2018 פנייה מחברת WIND, שהציעה לי להקים את תשתית החברה בישראל ומאז אני משמש כמנכ"ל החברה ופועל במסגרת תפקיד זה לקידום התחבורה השיתופית בישראל".

העצה הטובה ביותר שקיבלתי
"what gets measured, gets managed. אנחנו נמצאים בעולם שההחלטות שלנו חייבות להיות מבוססות נתונים. זאת חייבת להיות דרך חיים".

העצה הטובה ביותר שאני נותן לעובדיי
"כל עבודה היא פלטפורמה, גם להתפתחות אישית. אל תפחדו לנסות".

עיסוק בספורט
 "מכור לקרוספיט"

ספר אהוב
"'חוות החיות' של ג׳ורג׳ אורוול".

בילוי מועדף
"לנסוע על קורקינט ברחבי העיר תל אביב - זה חלק ממני".

משבר אישי
"הנפילה של חברת OFO. כאשר הודיעו לנו על פשיטת הרגל, זה היה רגע לא פשוט לכולנו, רצינו לשנות את העולם".

גורם לי לסיפוק
"לראות שבילי אופניים חדשים בערים ולשמוע איך הקורקינטים משמשים אנשים ומקילים על חיי היומיום שלהם. זה דרייב מטורף. וכמובן להצליח להתעורר למשחקי NBA"

הפחד הגדול ביותר
"שכל חיי אהיה סביב עבודה. קריירה טובה היא יצירת שיווי משקל בין עבודה לחיים הפרטיים".

בשעות הפנאי
"עולם התחבורה מתקדם מהר מאוד מבחינת טכנולוגיה ושירותים חדשים וכמובן רעיונות חדשניים. אני מנסה לקרוא כמה שיותר ולהשתתף בכנסים בארץ ובעולם כדי להבין את המכלול שיש היום לעולם להציע לשיפור התחבורה כדי לקדם את מצב התחבורה בארץ, והשמיים הם הגבול. בשל העבודה המרובה אין לי הרבה שעות פנאי, אבל כשיש, במילה אחת - נטפליקס".

פרגון
"צריך להבין שמה שמניע אותנו הוא הרצון האמיתי לקחת את עולם התחבורה קדימה, ויחד איתו גם את הנושא הסביבתי וצריכת האנרגיה הכרוכים בו. מנכ״ל חברת Tier הגרמנית תרם את כל המניות שלו לקרן השקעות שמשקיעה את הכסף רק בנושאים שמקדמים קיימות וצריכת אנרגיה בת־קיימא, זה מדהים".

דרינק אהוב
 "בירה כמובן! קיבוצניק אחרי הכל".

מעורר השראה בעיניי
"אשתי נועם: לא ברור איך היא מצליחה עוד לשמוע על קורקינטים ועולם התחבורה השיתופית".