מנכ"ל סלקום ויו"ר מפלגת העבודה לשעבר, אבי גבאי, לא מתגעגע לפוליטיקה. לאחר פרישתו מהתפקיד והצטרפות למערכת העסקית הוא אומר למעריב: אני נמצא שנה וחצי מחוץ למערכת הפוליטית ונמצא היום במקום אחר לגמרי. אני נהנה כיום מאוד ממה שאני עושה" אומר גבאי.

סלקום השקיע השבוע קמפיין פרסומי חדש ובמרכזו שיפור השירות. החברה מנסה לגייס עובדים להרחבת מערך השירות אך לא מצליחה בגלל שמודל החל"ת הנוכחי אינו מתמרץ חזרה לעבודה: "אכן קשה מאוד היום לגייס עובדים. בגלל מודל החל"ת (המאפשר תשלום אבטלה עד יוני השנה י.ש), לצעירים אין תמריץ לחזור לעבוד. חסרים לי עובדים צעירים שיכולים להיות נציגי שירות או אנשי מכירות. תביא לי 100 עובדים ואגייס אותם מיד".

לדבריו "לא רוצה אתייחס במישרין למודל החל"ת. היום אני לא בפוליטיקה ולא רוצה לחזור לשם. אבל אני יכול לומר שמשבר הקורונה חידד הרבה מאוד דברים ובראשם את חשיבות איכות השירות ואת ההוגנות מול הלקוחות שהיום צריכים אותנו יותר מתמיד". מנכ"ל סלקום: "יש דירקטוריון חיובי ומקצועי שבראשו עומד דורון כהן וכמובן שאני מקבל גיבוי. מתי בפעם האחרונה חילקה סלקום דיווידנד. כרגע השאלה לא רלוונטית" ומוסיף: "חברות התקשורת נמצאות באירוע לא פשוט כי בעקבות משבר הקורונה אנשים נמצאים יותר בבית ומעוניינים להגדיל את צריכת שירותי התקשורת. המכירות באון ליין זינקו במאות אחוזים. אנשים קונים יותר מכשירים סלולר. למרות הזינוק בהכנסות ממכירות ציוד הקצה ירדנו בפרמיה"

"האיפון 12 זכה להצלחה גדולה בעולם, וגם בישראל יש עודף ביקוש ולא נותרו מלאיים. אנחנו המוכרים הגדולים ביותר של מוצרי אפל בישראל ומכרנו פי שלוש. חלק מהלקוחות שהיו רגילים לקנות בחו"ל קונים בגלל הקורונה ברשת דינאמיקה".  

הראיון המלא עם מנכ"ל סלקום מחר בטור שוטף פלוס במעריב סופהשבוע