יצרנית מערכות האיתור איתוראן חתמה עם יצרנית הקורקינטים החשמליים INOKIM על הסכם להתקנת מערכת ייעודית לאיתור והשבה של קורקינטים. המערכת, המכונה TICK TRACK, הינה פיתוח ישראלי מתקדם, שמחבר את האופניים והקורקינטים לאפליקציה שתאפשר צפייה בהם בזמן אמת.

היא תיתן התרעה על כניסה ויציאה מאזורים שהוגדרו מראש כחריגים, שינוי פתאומי במהירות, תחילת נסיעה שלא באישור ועוד. המערכת החדשה תצמצם את היעלמותם של אמצעי תחבורה אלה, הקלים לניידות.

המערך של איתוראן כולל מוקד שירות הפועל 24/7 ומערך אכיפה בשטח, המונה 100 אוכפים, אשר פועלים בשיתוף כוחות הביטחון לסיכול ולהשבתם של כלי רכב. המערכת גם מתאימה לחברות עם צי של כלי תחבורה חשמליים, חברות שליחויות ועוד.

המערכת תאפשר לחברות הללו שליטה ובקרה על הצי החשמלי שלהן, מיצוי השימוש של כלי התחבורה בהתאם למשימות החברה, מניעת שימוש חורג, הגבלות אזורים ועוד - וכל זאת באמצעות ממשק ניהול ייעודי בזמן אמת.

יצרנית הקורקינטים החשמליים הישראלית INOKIM, הנמצאת בבעלות האחים כפיר ודרור בן שושן, מוכרת מדי חודש כ־700 קורקינטים חשמליים. לדברי המנכ"ל כפיר בן שושן: "המערכת החדשה תסייע לצמצום תופעת הסחר בקורקינטים גנובים".

לדברי גיל שרצקי, מנכ"ל איתוראן: ״איתוראן שמחה לשתף פעולה עם כל גורם מסחרי בהתקנת מערכת המיגון החדישה שלנו, שהוכיחה את עצמה בצמצום הגניבות של קורקינטים החשמליים".