הפרסומאי החרדי דודי זילברשלג התייחס היום (חמישי) בראיון לרון קופמן ברדיו 103FM להחלטת שר האוצר ליברמן לבטל את סבסוד מעונות היום למשפחות האברכים, שעוררה ביקורת. זילברשלג אמר כי "החברה החרדית חיה בביטחון גדול בקב"ה שזן ומפרנס לכול. אנחנו רואים אותו, איך הוא מתנהל. אנחנו לא זקוקים לחסדיהם של פקידי אוצר, לא לפירוריהם של השרים. אני ממאן להיפגע וממאן לצעוק געוואלד. ההחלטה הזו היא שליפה מהמותן".

עוד אמר זיבלרשלג כי "אני הייתי מראשוני הפעילים בנושא של חרדים בשוק העבודה, בחלק מהעיתונות החרדית ספגתי קיתונות ובוז. אנשים טורחים לומר שזו לא מגמה של ליברמן, זה מרגיע אותי, כי פקידי האוצר? אין לי חדש מהם. הייתי חבר בוועדת העוני והאנשים הכי מכחישי עוני בישראל היו פקידי אוצר, פקידונים צעירים שלא עשו דבר משמעותי בחייהם אלא למדו מספרים וטורים. הם התנכלו, מתנכלים לעניים ולכולם, לא בדיוק שומרים על הקופה הציבורית כי יש מקומות שהעניינים אחרים. זה נכון שיש בישראל לחצים פוליטיים".

לטענת זיבלרשלג ישנם לא מעט חרדים שעובדים: "גם בישראל אין מצב שחרדים לא עובדים. היו שנים שהמדינה העבירה תשלומים שלטעמי לא היו מוצדקים, הם גרמו נזק גדול לשוק התעסוקה. להערכתי השתתפות של חרדים בכוח העבודה חיוני לא פחות מהשוויון בנטל. אם ההתנהלות הייתה נכונה וחכמה כל הסיפור היה נראה אחרת אבל יש שינוי דרמטי בשוק התעסוקה. ההחלטה האומללה פוגעת בראש ובראשונה בתעסוקת נשים חרדיות".

לבסוף, אמר זיבלרשלג כי "אנחנו נמצאים בנקודה בה לא היינו מעולם והחלטות כאלה מאבדות את האמון החרדי, ומניפות גרזן על השתלבות חרדים בשוק התעסוקה".