4.5 מיליון ש"ח: שיתוף הפעולה הרווחי מאוד של עומר אדם וקרן פלס

שני הפרזנטורים של רשת "אופטיקנה" מאחדים כוחות לטובת קמפיין חדש, שמוערך בעלות כוללת של כמעט חמישה מיליון ש"ח, במסגרתו יבצעו השניים שיר משותף אותו הלחינה קרן פלס

קיץ ברבנר צילום: יח"צ
עומר אדם וקרן פלס בקמפיין לאופטיקנה (צילום: יח"צ) | צילום:

"אופטיקנה" יוצאת בקמפיין חדש למשקפי הראייה של מותג הבית CATTELYA, כשלראשונה יובילו את הקמפיין שני הפרזנטורים של הרשת: עומר אדם וקרן פלס. הקמפיין אשר עלותו הכוללת היא 4 וחצי מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, וילווה בשיר משותף של השניים שהמסר המרכזי הוא "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".

השיר אותו הלחינה קרן פלס וגם שותפה למילים, "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", מלווה בקליפ שבנוי בדומה ל-פיד אינסטגרמי. בשיר עומר שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות.

בשיא הפרסומת, מוצגת סיטואציה של קניית משקפי ראייה בדוכן אופנתי ולא בחנות מקצועית עם בדיקת אופטומטריסט, ועל זה קרן ועומר שרים ביחד בהסכמה: "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". המסר העיקרי העולה מהפרסומת הוא שראייה זה עניין רציני וצריך לתת כבוד לעיניים ולהתאים משקפיים במקום מקצועי עם בדיקת מומחה.

תגיות:
עומר אדם
/
קרן פלס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף