רמי לוי: "צרכן שקונה בכל מחיר הוא פראייר בעיניי"

בעל השליטה בשיווק השקמה: "המדינה היא הגורם העיקרי האחראי ליוקר המחיה". על עתידו הפוליטי: "דחיתי הצעות לכניסה לפוליטיקה, לו הייתי רץ, הייתי מביא לפחות 10 מנדטים אם לא יותר"

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רמי לוי
רמי לוי | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לדבריו, "פוליטיקאים חושבים רק על עצמם ואיך לשלוט ולהביא יותר מנדטים. כל אחד רוצה להיות שר. בסוף, אחרי שיקבלו את המשרה, יגדילו את האגו. הפוליטיקה קיימת אצל כולם ואין הבדל בין שמאל לימין. אני בניגוד להם, חושב קודם כל על הצרכן".

עוד אמר: "אצל היבואנים הבלעדיים ניתן למצוא מחירים תחליפיים של טונה או שמפו. לא חייבים לקנות מותגים. מי שרוצה לשלם ביוקר על מותג זו בעיה שלו. אבל שלא תטעה, אני לא מצדיק העלאת מחירים גם אם היא מגיעה מהסקטור הפרטי. הכוח נמצא בידיים של הצרכן. מי שקונה בכל מחיר הוא פראייר בעיניי. צריך לקנות חכם ואני חושב שהצרכן הישראלי למד לקנות. במאמץ לא גדול אפשר למצוא מוצר זול יותר או מותג פרטי".

תגיות:
רמי לוי
/
שיווק השקמה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף