מנכ"ל רשת ויקטורי אייל רביד, שוחח הבוקר (שני) עם גדעון אוקו וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לעליות המחירים הצפויות לקראת חג הפסח. הוא הכחיש את העניין: "אני לא מכיר את ההתייקרויות שאתה מדבר עליהן".

עוד הוסיף כי "לא עושים שחור על הבוקר, אין צורך, דגים לא מתייקרים, פילה סלמון עלה בכל העולם לפני שלושה שבועות, זה דג אחד, שאר הדגים, נהפוכו בירידה, העופות בירידה, מוצרי הבקר הטרי בירידה, אז למה לעשות שחור על הבוקר. בואו נעשה בוקר טוב". 

עוד טען: "אני לא רואה עליית מחירים כרגע באופק. סל הקניות לא יהיה יקר יותר, שנית, זה לא אותם מוצרים מלפני חודש. היום אתה קונה לחג הפסח מוצרים שונים לגמרי ממה שקנית לפני חודש לחג פורים או לסתם שבוע רגיל. מה שאתה קונה עכשיו זה לחג הפסח, אבל אם נשווה את חג הפסח הזה לחג הפסח שעבר אז אנחנו נראה התייקרות קלה של שתיים - שלושה אחוז בממוצע הכולל". 

כנשאל איזו דרך היה מציע על מנת לבלום עליית מחירים אפשרית, השיב: "אפשר למנות סעיפים רבים איך אנחנו בולמים את זה. אפשר להתחיל בלעצור מכסים, להירגע עם כל המכסים, לבטל אותם, שזה, אני יודע, חלומו של השר. אני יודע שהוא מעונין לבטל את כל המכסים, לפתוח את ישראל כמדינה אירופאית, ייבוא חופשי של הכול - בלי רשימון יבוא, בלי אישור ייבואן, כל הדברים האלה שעולים כסף, כל ההבטחות האלה בנמלים". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm.