בדיקת שוק שערכה חברת קרשר ישראל לקראת חג הפסח (חג הניקיונות), שנתוניה הגיעו ל"מעריב", מראה שמכירות שואבי האבק זינקו מפסח האחרון ב־10% ל־850 מיליון שקל - ואלה הסתכמו ב־400 אלף מכשירים. עוד מתברר ש־86% מהמכירות היו של שואבי אבק מוטות (אלחוטיים).

בסקר לא מוסברות הסיבות לגידול בצריכה, אבל נראה כי מדובר בין השאר בפיצוי על הירידה במכירות בתקופת הקורונה, יחד עם ירידה מסוימת במחירי השואבים בעקבות התחרות. לקראת החג השיקה קרשר את קרשר VC6 - שואב אבק עם עוצמה חזקה ויניקה שקטה. מנכ"ל החברה תומס וייס אומר שלשואב החדש יש מנוע בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, עם תצוגה דיגיטלית וזמן עבודה של 60 דקות. השואב יימכר בנקודות המכירה במחיר השקה של 1,890 שקל.

בתוך כך, CRISTALINO Group חשפה אתמול את הדבר הבא בשוק שואבי האבק האלחוטיים: מדובר בשואב אבק ושוטף רצפות מסוג Dreame M12. השואב מכיל שני מכלי מים להפרדת המים הנקיים (900 מ"ל) מהמלוכלכים.

השואב הידני הנשלף מנקה ביעילות ספות, משטחי ריצוף ומגיע גם למקומות פינתיים. הוא מצויד במסך דיגיטלי צבעוני המציג את כמות הלכלוך, רמת הסוללה וכמות המים בנוסף לחיווי קולי. המחיר לצרכן הוא 2,790 שקל.