הכתבה נכתבה בשיתוף רונן מרדכי גרין - חברת ברקליס

כיפת דום בים המלח: מתחם ענק לאירועים, כנסים והופעות 
בין המלונות החדשים ומתחמי הבילוי והפנאי, קשה לפספס את מתחם הכיפה בים המלח באזור עין בוקק, DOME EXPO DEADSEA, מתחם אירועים חדש שיפתח בסוף השנה לאחר תכנון קפדני ובהשקעה של כ- 120 מיליון שקלים.

מתחם אקספו ים המלח יוכל להכיל עד כ- 5,000 אורחים בעמידה וכולל מערכות סאונד ותאורה מתקדמות, מיזוג ו- 24 מקרני ענק שכוונו מעלה ב- 360 מעלות לכיפה הדום האליפטית. הכיפה הבולטת של המתחם מציגה פנינה על קו המים של ים המלח, הכיפה מופעלת באמצעות לחץ אוויר רב שיוזרם באמצעות מדחסים גדולים.

בעלי קבוצת ברקליס, רונן מרדכי גרין (מוטי גרין) על קהל היעד של המתחם: "המקום יוכל לארח כל סוג של אירוע, מתחם כנסים לרשויות ומשרדי ממשלה, אולם אירועים ענק לאלפי אורחים ועד מתחם הופעות גדול שיהנה מהיכל בעיצוב חדשני וטכנולוגיה מתקדמת, מיקום ייחודי בים המלח בקו ראשון עם הים ומתחמי בילוי ומלונאות שיאפשרו למבקרים ליהנות מחופשה מפנקת יחד עם אירוע בלתי נשכח".

האקספו בים המלח / רונן מרדכי גרין (צילום: מתן זנגי)
האקספו בים המלח / רונן מרדכי גרין (צילום: מתן זנגי)

מלדיביים בים המלח? מלון צף בישראל באווירה אקזוטית בעוד 4 שנים!
לים המלח שמות רבים מוכרים, בשנים הקרובות הכינוי יעד התיירות המבוקש בישראל יתפוס מקום של כבוד ברשימת השמות הנרדפים לים המלח, יחד עם הטיילת החדשה, מתחם DOME EXPO, מלונות ואזורי בילוי, בשנים הקרובות ייפתח מלון צף ראשון מסוגו בישראל שישלים את הפיכת האזור לריביירה של ים המלח.

קבוצת ברקליס זכתה במכרז הקמת מלונות חדשים בים המלח, כפי שניתן לצפות מברקליס ובעליה היזם מוטי גרין (רונן מרדכי גרין), לא יהיה מדובר בעוד מלון רגיל בישראל אלא פרויקט שאפתני במיוחד בסגנון האיים המלדיביים, מלון היוקרה יכלול כ- 200 חדרים שיצופו בתוך ים המלח ויכללו בריכות פרטיות עם מים מתוקים.

רונן מרדכי גרין לא יכול להמתין לפתיחה של המלון הצף הראשון בישראל: "אמנם אנחנו מדברים על 4 שנים מהיום, אבל זו בהחלט גאווה גדולה, ים המלח יהפוך לשחקן מרכזי בענף המלונאות ואנחנו גאים להיות בין הזוכים במכרז התיירות החשוב".

גם פרויקט עיר המלכים לשעבר (כיום ג'מבו) בבעלותו של רונן מרדכי גרין
בנושא אחר אך דומה, יזם הנדל"ן רונן מרדכי גרין חתום על הצלחות עסקיות רבות, בשנים האחרונות קבוצת ברקליס שבבעלותו פועלת לחידוש אזורים רבים בישראל שימשכו קהלים מגוונים מהארץ והעולם, אחת ההצלחות הנדל"ניות לאחרונה היא רשת ג'מבו היוונית שהחליפה את עיר המלכים באילת, את הזיכיון לפעילות רשת הסטוק ג'מבו קיבלה פוקס של הראל ויזל שחתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם בעלי עיר המלכים, בניהם ברקליס שבשליטתו של מוטי גרין (רונן מרדכי גרין).

מתחם סטוק עצום מחכה לבאים לאילת ולא נראה שהמבקרים בעיר ובסביבה יוותרו על חווית הקניות במתחם, מוטי גרין מתגאה בהסכם מול פוקס שהוביל לפתיחת סניף ג'מבו ראשון בישראל: "מבנה הארמון מתאים במיוחד לרשת סטוק ענקית כמו ג'מבו אילת, פעילות הרשת מתבצעת על שטח של 10 אלף מ"ר, במתחם העצום הלקוחות יוכלו להיחשף לכמיליון פריטים, בתוך כמה חודשים ניתן לראות את ההצלחה של רשת הסטוק עם מחירים משתלמים, בעקבות ההצלחה באילת בג'מבו עתידים לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ".

הכתבה נכתבה בשיתוף רונן מרדכי גרין - חברת ברקליס