בין רשימת איי הנופש והתיירות היווניים המועדפים על הישראלים ניתן לכלול את כרתים, קוס, מיקונוס ורודוס אך קיים עוד חצי אי תיירותי יווני מרהיב שאתם מוכרחים להכיר – חצי האי חלקידיקי. חצי האי חלקידיקי (וביחוד האצבע השניה שלו) עשוי להזכיר לעיתים את האווירה הקסומה של האיים בתאילנד אך מקבל טוויסט ים תיכוני מעניין הרבה יותר. זוהי אחת מהסיבות שמומלץ לבצע בו רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים.  

מדוע נדל"ן ביוון ליד הים מהווה אפיק השקעה כדאי ובאילו איים רצוי שתתמקדו בתוך יוון? 

מהו המיקום לרכישת דירות למכירה ביוון שעליכם להכיר? 
רבים מאיתנו מעוניינים שתהיה להם דירה להשקעה בארץ, בעולם ואולי בתים למכירה ביוון. אף אחד מאיתנו לא יתנגד לכמה דירות למכירה ביוון ליד הים שבהן ניתן להתנתק משגרת החיים היומיומית ולהתחבר לאווירת הטברנות והאוזו. חצאי איי הנופש הקסומים של חלקידיקי אינם מהווים רק מיקום אידיאלי לחופשה, אלא גם מקום שבו תוכלו לייצר את ההשקעה המניבה הבאה שלכם.

ביבשת אירופה וביוון בפרט מקובל לרכוש בית קיט ונופש כדירה להשקעה. מומלץ לרכוש דירות למכירה ביוון ליד הים כדי שיהיה להם את המקום שלהם לשקט וחופש בארץ עקב מחירי הנדל"ן הגבוהים זה מאוד קשה. למרות זאת היום קיימת אפשרות נוספת של דירות למכירה ביוון ליד הים. השקעה זו עשויה להעניק  לכם את האפשרות לקבל כמה רגעים של שקט ומנוחה מכל הרעש היומיומי. 

דירות למכירה ביוון ליד הים – אפיק השקעה כדאי 
לאחר שעבדנו תקופה קשה אנו שואפים לכך שההשקעה שלנו תשלב Pleasure with BUSINESS , שערך ההשקעה שלנו יעלה ולא יישאר אותו דבר כדי שבסופו של דבר נישאר עם נכסים בעלי ערך גבוה יותר מערכם ההתחלתי. כאשר אנו משקיעים את כספנו בנכס שיש לו היצע נמוך וביקוש גבוה ובמיקום מתפתח וייחודי, אנחנו יודעים שהערך של אותו מיקום יעלה מכיוון שהרבה אנשים רוצים לגור בו. 

לכן כאשר אנו רוכשים דירות למכירה ביוון ליד הים במיקומים שעדיין הרבה אנשים לא גילו אנו יודעים שעשינו השקעה טובה, מניבה ומשתלמת לטווח הרחוק. ברכישת דירות למכירה ביוון ליד הים אתם לא רק מספקים לעצמכם השקעה מניבה לטווח הארוך אלא גם נכס לצרכי חופשה המניב עבורכם הכנסה קבועה כאשר הוא אינו נמצא בשימושכם. בנוסף, רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים מקנה לכם את האפשרות להוריש את הנכס בעתיד לצאצאיכם. 

אילו יתרונות קיימים לרכישת דירות ביוון למכירה ליד הים? 
רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים הופכת לפופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות ולא בכדי. 

קיימים מספר יתרונות יחודיים לרכישת דירות למכירה ביוון ליד הים שעליכם להכיר:

  • הזדמנות נדל"נית משתלמת – רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים מהווה השקעה משתלמת במיוחד בתקופה זו. יוון חוותה לפני מספר שנים משבר כלכלי חריף שגרם לירידה קיצונית במחירי הנדל"ן. כעת המדינה נמצאת במגמת התאוששות מהמשבר וחלה עלייה במחירי דירות למכירה ביוון ליד הים. לכן, דירות למכירה ביוון ליד הים מהוות הזדמנות נדל"נית משתלמת שכדאי לכם לנצל. משנת 2013 עד שנת 2021 היו ביוון רק 2,000 אישורי בנייה חדשה עקב המימון הנמוך, מה שיצר חוסר בדירות חדשות שניתן לנצל היום.
  • ביקוש עולה בהיצע מוגבל – רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים הינה עסקה בעלת ביקוש עולה והיצע מוגבל. קיים מספר מצומצם של דירות ביוון הנמצאות במרחק הליכה מהחוף. דוגמה בולטת כאשר מדברים על רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים היא חלקידיקי. חצי האי חלקידיקי צמוד לחופי הים ביוון עם מי טורקיז מרהיבים. לחלקידיקי רצועת חוף ארוכה וטיילת מרשימה הכוללת טברנות מקומיות, מסעדות, מקומות בילוי ומשחקיות לילדים. בנוסף, מתרחשת בחלקידיקי תנופת בנייה משמעותית ואל המקום מגיעים תיירים מרחבי מדינות הבלקן, צרפת, אנגליה והמדינות הנורדיות של צפון אירופה. 

רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים – הכירו את חלקידיקי 
כאשר מדברים על רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים חלקידיקי מהווה דוגמה בולטת. חלקידיקי הינו חצי אי בצפון יוון הממוקם במחוז מקדוניה במזרח לסלוניקי.חלקידיקי מורכבת משלוש אצבעות יבשה הנשלחות אל מפרצים, חופים, אל תשתיות תיירותיות מפותחות ואל מוקדי תרבות. כל אלה מהווים חלק מהרכיבים ההופכים אותו ליעד מצוין לנופש תרבותי.

האצבע השנייה של חלקידיקי הינה סיתוניה. סיתוניה הינה האצבע המועדפת על פני היוונים בעיקר בגלל שהיא פחות תיירותית. התיירים המגיעים אליה הינם ממעמד סוציו אקונומי גבוה יותר  מאשר באצבע הראשונה קסנדרה. באצבע השנייה ניתן למצוא קזינו במרכזה (20 דקות מניקיטי הבירה) הלגונה הכחולה ועוד אטרקציות תיירותיות ומדהימות.

מדוע ניקיטי מהווה מיקום מומלץ לרכישת דירות למכירה ביוון ליד הים?  
בירת סיתוניה הינה ניקיטי הכוללת בתוכה רצועת חופים ארוכה ומרשימה. לניקיטי מספר יתרונות יחודיים ההפוכים אותה למיקום אטראקטיבי לרכישת דירות ביוון ליד הים – 

  • טיילת אטרקטיבית - בעלת מגוון רחב של מקומות בילוי. דירות למכירה ביוון ליד הים הנמצאות בטיילת נקיטי אפופות בטבע ירוק ומדהים לטיולי יום, ונמצאות בקרבת אטרקציות לילדים ומרכז היסטורי עם כפר עתיק. 
  • פרוייקטים רבים לבנייה – ניקיטי חובה היום רנסנס של בנייה . כיום ניתן למצוא כמעט כל כמה מטרים בתים ישנים שהופכים לבתים חדשים בבנייה איכותית. ולכן ניתן לקנות עכשיו מהר לפני שיגמרו הקרקעות והמחיר יעלה.
  • קרבה לשדה תעופה - הביקוש הרב לדירות למכירה ביוון ליד הים בניקיטי מגיע גם מהעובדה שהיא יחסית בתחילת האצבע ולכן רחוקה רק כשעה משדה התעופה וסלניקי. 
  • המרכז הכלכלי הגדול ביותר של חלקידיקי – רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים מתבצעת במרכז הכלכלי הגדול ביותר של חלקידיקי הפועל במשך כל השנה בניגוד למקומות תיירותיים אחרים ביוון שסגורים בחורף. 

טיפ – כאשר בודקים רכישה של דירות למכירה ביוון ליד הים רצוי ומומלץ להגיע בחורף ולראות אם יש סופר, מסעדות או תשתיות אחרות פתוחות כדי לדעת שהחופש שלכם יוכל להיות כל השנה. 

למי פונים בכדי לרכוש דירות למכירה ביוון ליד הים? 
כאמור, רכישת דירות למכירה ביוון ליד הים הינה עסקה משתלמת במיוחד. כאשר מתמקדים בחלקידיקי ובאפשרות לקנות דירות למכירה ביוון ליד הים,  ניקיטי מהווה אפשרות שרצוי שתכירו - בירה כלכלית של חלקידיקי המשלבת בתוכה נופש לצד פיתוח ותשתיות. 

חברת שובל יזמות הינה חברת יזמות נדל"ן ביוון. הצוות שלנו מכיר את יוון על בורייה, יודע לבנות ברמה הגבוה ביותר ויתן לכם את הדירה המושלמת. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם חברת שובל יזמות שתסייע לכם לממש את ההשקעה הכיפית שנועדה במיוחד עבורכם.