לאור היענות חסרת תקדים: משרד הבינוי והשיכון הודיע היום (שלישי) כי פרויקט "דירה בהנחה" יומשך, וסגירת ההרשמה להגרלה שתוארכה להלילה, תימשך עד ה-10 באפריל בחצות, על פי החלטת השר הממונה, זאב אלקין.

על פי ההודעה שפירסם המשרד, ההארכה נובעת מהיענות בסדרי גודל גדולים מהצפוי מהציבור. מיום ההכרזה על הגרלת 10,000 יחידות דיור, הוגשו 57,500 בקשות להנפקת תעודות זכאות ואושרו מעל 44,000 זכאויות, נמסר בהודעה של המשרד. כמו כן נמסר כי נכון להיום, נרשמו למעלה מ-100,000 משקי בית להגרלות, וכי מדובר במספר הגדול ביותר אי פעם.

זוגות צעירים יוכלו לקנות דירה? הערים בהן יוצעו יחידות דיור בהנחה | כל הפרטים >>>

דירות למכירה, שוק הנדל''ן (צילום: רויטרס)
דירות למכירה, שוק הנדל''ן (צילום: רויטרס)

על פי הודעת המשרד בקשה תיחשב כ"בקשה שהתקבלה" אם הועברה באתר המקוון, השארת הודעה טלפונית במוקדים, או שליחת הודעה במייל לאחת מכתובות המייל המפורטות באתר פרויקט "דירה בהנחה". כמו כן, החל ממחר ועד ה-11.4.22 לא ניתן יהיה להגיש בקשות חדשות להכרה בזכאות לתכנית. נציין כי ניתן להירשם לכמה הגרלות יחד, עם הגבלה לשלושה יישובים בלבד. תוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים עד סוף חודש מאי.

השר זאב אלקין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
השר זאב אלקין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"הגרלה זו היא הראשונה בסדרת הגרלות של 30,000 דירות שיוגרלו במסגרת דירה בהנחה, זכאים שלא יזכו בהגרלה זו וזכאים חדשים, יוכלו להירשם להגרלות הבאות", נכתב בהודעת משרד הבינוי והשיכון.  

כזכור, בהגרלה הראשונה שהתבצעה במסגרת הפרויקט הממשלתי, הוגרלו מעל 10,000 יחידות דיור ב-31 יישובים בארץ, ביניהם: ירושלים, ראשון לציון, באר יעקב, אשדוד, אור יהודה, אילת, נתיבות ובית שאן.