שואב האבק האלחוטי IZ423 STRATOS מבית שארק מרגיש בדיוק כמו שהוא נראה, גמיש ונוח לשימוש. הדגם החדש, אותו השיקה בישראל חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של Shark - Ninja, הינו הסנונית הראשונה מקולקציית Shark IQ שתושק במהלך השנה.

הדגם מתהדר במספר פיצ'רים חדשים המעניקים לו נקודות נוספות בעולם הנוחות, בהם: טכנולוגית CLEAN SENSE IQ - מנגנון חכם לזיהוי לכלוך בלתי נראה והתאמת עוצמת השאיבה באופן אוטומטי. כך שנותר רק לשייט בבית עם השואב, בלי מאמץ, והשואב יעשה את העבודה בשבילכם ויתאים את פעולות המנוע ומהירות המברשות בהתאם ולניצול סוללה יעיל.  

בנוסף הוא מצויד בטכנולוגיית ANTI ODOUR – מחסנית ריח המשמשת למניעת ריחות רעים בתוך השואב ומחוצה לו והן להפצת ריח מרענן בבית, כדי שיהיה נעים ונוח לשאוב ובלי ריחות רעים. 

מלבד חידושים אלו, השואב כמו גם הקולקציה החדשה כוללים את כל היתרונות של שואבי שארק מהסדרה הקודמת, כאשר בדגם זה השואב אוסף יותר שיער, לכלוך ואבק ומונע הסתבכות שיער על המברשת. בנוסף, הוא  מתאים במיוחד לבעלי חיות מחמד, כשהוא עוזר להעלים שיערות מבגדים, ספות ולמעשה כל פינה בבית. 

המברשת הייחודית של שארק מתאימה לכל סוגי המשטחים: רצפות, פרקטים, שטיחים וכדומה. ללא צורך בהחלפת ראשים. השואב מורכב מ-2 מברשות משולבות, לשאיבה נוחה ורציפה, ללא החלפת אביזרים, תוך שמירה על עוצמת היניקה: מברשת ראש חובט לשאיבת לכלוך מעומק השטיח ומברשת רכה ללכידת לכלוך וחלקיקי אבק קטנים מהרצפה, ממש כמו העברת מטלית לחה. 

בנוסף, יש לו טכנולוגיית אטימה מלאה, הכוללת פילטר HEPA אנטיבקטריאלי לסינון עד 99.9% מהאבק. הטכנולוגיה לוכדת אבק, חיידקים ואלרגנים בתוך השואב ומונעת יציאת לכלוך חזרה לחלל החדר. הוא מצויד בשני מנועים - בחלקו העליון של השואב, לצד מנוע במברשת המסייע באיסוף הלכלוך והאבק ומאפשר ניקיון יסודי. שתי סוללות ליתיום חזקות במיוחד, נשלפות ונטענות, מאפשרות עד 120 דקות שאיבה, עם אפשרות טעינה גם מחוץ לשואב.

כיאה לשואב חכם הוא מגיע עם מסך דיגיטלי חכם המציג את מצב הסוללה, עוצמת השאיבה ומצב טורבו. אם דיברנו על אותה גמישות:המוט הגמיש והמתקפל מאפשר שאיבה נוחה מבלי להתכופף מתחת לרהיטים ובמקומות בעלי גישה מוגבלת, אפשרות הקיפול של השואב לשניים מאפשרת גם אחסון וטעינה מיטביים בחלל הבית שלא תופס מקום רב.

השואב הופך לשואב ידני בלחיצה אחת ומאפשר ניקוי מהיר של הרכב ומקומות צרים וקטנים שקשה להגיע אליהם, הוא מגיע עם מגוון אביזרים ביניהם: אביזר צר + מברשת אבק לפינות ולחריצים, אביזר רב תכליתי לריפודים, מברשת ממונעת לניקיון יסודי ושיער בע"ח, מברשת אבק אנטי אלרגנית, עמדת טעינה כפולה, מחסנית מנטרל ריחות ותיק לאביזרים. מחיר מומלץ לצרכן 2,790 שקל.