מאז הימים הראשונים של אפליקציית המסרונים "וואטסאפ", משתמשים יכלו להשתמש רק בטלפון אחד לכל חשבון, אבל סוף כל סוף זה משתנה. וואטסאפ מאפשרת כעת להשתמש באותו חשבון במספר סמארטפונים במקביל. פלטפורמת הצ'אט הודיעה שמשתמשים יכולים עתה להשתמש בחשבון הוואטסאפ שלהם בארבעה טלפונים נוספים, כלומר חמישה בסך הכל.

הארכיון לא שוכח: כל הפרטים על הפיצ'ר החדש והשימושי בוואטסאפ

ניתן לקשר את ארבעת הסמארטפונים ה"נלווים" הנוספים הללו על ידי סריקת קוד QR באמצעות הטלפון הראשי. משתמשים כבר יכלו בעבר לחבר עד ארבעה מחשבים או טאבלטים לחשבון וואטסאפ בודד, אך עד כה לא היו טלפונים נוספים. העדכון המבוקש יתאים לאלה שיש להם טלפון לעבודה וטלפון לשימוש אישי, אבל עדיין רוצים את כל הצ'אטים שלהם תחת חשבון וואטסאפ בודד.

לפי וואטסאפ, העדכון החל לצאת למשתמשים ברחבי העולם ויהיה זמין לכולם בשבועות הקרובים. מארק צוקרברג, ראש "מטא", שבבעלותה וואטסאפ, הודיע על העדכון בעמוד הפייסבוק שלו ביום שלישי. בתגובה לחששות מסוימים, ארגון מטא מסר שמשתמשים יכולים לבדוק כל מכשיר אחר המחובר לחשבון שלהם ולנתק אותם מרחוק מהטלפון שלהם.

אם הסמארטפון הראשי, שבו הוגדר במקור חשבון הוואטסאפ, אינו פעיל למשך תקופה ארוכה, הוא ינתק אותך אוטומטית מכל הטלפונים הנלווים. בנוסף, ללא קשר לאיזה מכשיר פועל חשבון וואטסאפ, כל הצ'אטים עדיין יהיו מוצפנים מקצה לקצה, הדגישו בארגון וואטסאפ. כאמור, הצפנה מקצה לקצה מבטיחה שרק שני המשתתפים בצ'אט יכולים לקרוא הודעות, ואף אחד אחר מלבדיהם. אפילו חברת וואטסאפ לא יכולה לקבל גישה לשיחות.