אפליקציית המסרים וואטסאפ ממשיכה להתחדש ולהוסיף פיצ'רים באפליקציה על מנת להפוך אותה לפרודוקטיבית יותר. בין החידושים יהיו שלושה דברים, חידוש בסקרים, העברת הודעה עם כיתוב והעברת מסמכים. העדכונים יושקו ברחבי העולם כמו גם בישראל במהלך השבועות הקרובים.

מוכנים להשתדרג? זהו העדכון הבא של חברת וואטסאפ העולמית
"המשתמשים ייפגעו": וואטסאפ במתקפה נגד הצעת חוק בריטית

באשר לסקרים, תהיה אפשרות להצבעה חד פעמית בסקר בקבוצה – מעתה יוצרי הסקר בקבוצה יוכלו להגביל אותה להצבעה חד פעמית. לשם כך, יש לכבות את האופציה של תשובות מרובות - ולהגבילה לאחת בלבד כשיוצרים את הסקר.

חיפוש סקרים בצ'אט – לא תמיד אנחנו משיבים לסקר בקבוצה באותו רגע, ולעיתים מורכב למצוא אותו בתוך הצ'אט בשלב מאוחר יותר. מעתה, ניתן לסנן הודעות לפי סקרים, בדיוק כפי שאנו מחפשים תמונות, סרטוני וידאו או לינקים בואטסאפ. במסך הצ'אט לחצו – חיפוש- סקרים.

השארו מעודכנים בתוצאות הסקר – משתמש שיצר את הסקר בקבוצה יקבל נוטיפיקציה ובה יצוין כמה אנשים הצביעו בסקר עד כה. כך הוא יוכל לעקוב בקלות אחר התשובות בסקר שהעלה.

חידוש בוואטסאפ (צילום: וואטסאפ)
חידוש בוואטסאפ (צילום: וואטסאפ)

באשר להעברת הודעות מדיה עם כיתוב: העברת תמונות בואטסאפ היא הדרך הקלה והנוחה ביותר לשיתוף עדכונים בחיינו עם משפחה וחברים. על אחת כמה וכמה מכיוון שניתן לשתף את אותם תמונות עם מספר קבוצות בזמן קצר. לעיתים, אין למשתמשים את האפשרות להוסיף קונטקסט לתמונות לפני שמישהו משיב.    

חידוש בוואטסאפ (צילום: וואטסאפ)
חידוש בוואטסאפ (צילום: וואטסאפ)

מעכשיו, כשנעביר מדיה שמלווה בטקסט תהיה למשתמשים האפשרות לשמור, לבטל או לערוך את הטקסט כדי לתת מידע נוסף וקונטקסט בזמן שאנו משתפים תמונות וסרטוני וידאו בין הצ'אטים השונים.

שיתוף מסמכים עם כיתוב: בדיוק כמו שאנו משתפים תמונות וסרטוני וידאו, לעיתים גם המסמכים שאנו משתפים יזדקקו למעט קונטקסט עבור מי שמקבל אותם בצד השני. בין אם מדובר בכתבה מהעיתון או מסמך מהעבודה, מעתה משתמשים יוכלו להוסיף כיתוב לפני שהם משתפים את המסמך.

חידוש בוואטסאפ (צילום: וואטסאפ)
חידוש בוואטסאפ (צילום: וואטסאפ)