קבוצת התקשורת פרטנר השיקה היום (חמישי) את Premium Care, שירות תיקונים ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג. שירות התיקונים, המיועד ללקוחות כלל החברות, כולל מספר הטבות משמעותיות במטרה לספק ערך ללקוחות.

בפרטנר משיקים את השירות מתוך תפיסה כי לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח, ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי.

שירות התיקונים למכשירי האייפון והגלקסי כולל: תיקון נזק; תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה; הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח; תמיכה במוקד וואטסאפ; ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית.
 
שירות Premium Care יינתן במעבדות של פרטנר, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון, כמו גם קבלת מכשיר חלופי. עלות השירות 39.9 ₪ בחודש, עם הטבה של 50% הנחה לחודשיים הראשונים וללא התחייבות.
 
במקביל, החל משבוע הבא תחל פרטנר להציע ללקוחות כל החברות, בדיקת מכשיר ללא תשלום במעבדות החברה. בסיום הבדיקה שאורכת מספר דקות, יקבל הלקוח דו"ח רשמי אודות תקינות המכשיר.

דגנית קרמר, משנה למנכ״ל פרטנר (צילום: ינאי יחיאל)
דגנית קרמר, משנה למנכ״ל פרטנר (צילום: ינאי יחיאל)