הסמארטפון נשבר? פרטנר משיקה שירות תיקונים ייעודי חדש

מתוך תפיסה לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח, קבוצת פרטנר השיקה את Premium Care, שירות תיקונים ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
premium care פרטנר
premium care פרטנר | צילום: יח"צ
2
גלריה

קבוצת התקשורת פרטנר השיקה היום (חמישי) את Premium Care, שירות תיקונים ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג. שירות התיקונים, המיועד ללקוחות כלל החברות, כולל מספר הטבות משמעותיות במטרה לספק ערך ללקוחות.

בפרטנר משיקים את השירות מתוך תפיסה כי לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח, ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי.

דגנית קרמר, משנה למנכ״ל פרטנר
דגנית קרמר, משנה למנכ״ל פרטנר | צילום: ינאי יחיאל
תגיות:
סמארטפון
/
פרטנר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף