האוזניות של חברת Nothing התברגו גבוה ברשימת האוזניות המוצלחות ביותר של 2022, כך שניגשתי לדגם החדש, Ear 2, עם ציפיות רבות. פייר - הן לא אכזבו.

לא צריך להתנצל: עכשיו נוכל לערוך הודעה בווטסאפ במקום למחוק
חברת ולנס אירחה את סגן נשיא אינטל: "השעון הגיאו-פוליטי מתקתק"

במבט ראשון קשה לראות את ההבדלים החיצוניים בין הדגם שהושק בשנה שעברה לבין הדגם הנוכחי. הגוף של הדגם החדש טיפה יותר קטן מקודמו והרווח בין האוזניות בתוך הקייס קטן מעט. בנוסף, השקע בחלקו הקדמי, שמזכיר מעט את הספינרים שליוו אותנו לפני כמה שנים, פחות עמוק מבעבר.

במקביל, החברה הדגישה מעט את המבנה החיצוני, וניתן להרגיש מהו האזור שבו מונחות האוזניות. בנוסף, החברה הזיזה את המיקרופון שנועד לסיוע בביטול הרעשים וקלט הסביבה השתנה. בדומה לדור הקודם, גם כאן האוזניות קלות ונוחות לשימוש ממושך והן מתמגנטות לקייס שלהן בקלות.

בכל הנוגע לסאונד - ב־Nothing שיפרו את האיכות בצורה ניכרת. במקביל, אפליקציית Nothing X שודרגה גם היא - ונוסף ליכולת לכוון את הסאונד על פי ארבע אופציות שונות, ניתן כעת ליצור גם פרופיל האזנה מותאם אישית עבור האזנה לתכנים וגם עבור יכולת ביטול הרעשים. פיצ'ר נוסף להתאמת השמע מאפשר התאמה מדויקת לפי יכולות השמיעה שלכם.

לאתר החברה
מחיר: 589 ש"ח. ניתן להשיג ברשת באג.

האוזניות מאפשרות מעבר בין המצבים השונים באמצעות "מעיכה" של גבעולי האוזנייה, לעומת טפיחה בדור הקודם. הדבר מאפשר ביצוע מספר פונקציות, בהן ווליום, הרצה של מוזיקה, מענה לניתוק שיחה, שינוי מצב ביטול הרעשים והפעלת עוזרת קולית. אישית אני פחות מחבבת את הטפיחה המסורתית, שזמינה כיום בדגמי אוזניות רבים, ולו רק בשל הסיכוי שהיא תופעל בטעות בסיטואציות שבהן אגע באוזניות, דוגמת סידור השיער. תכונה נוספת וקריטית למדי היא איכות הסוללה.

אם ביטול הרעשים מופעל האוזניות מחזיקות כשש שעות. לצד הטעינה שמספק הקייס של האוזניות ניתן להשיג כ־36 שעות שימוש מבלי לחבר אותן לחשמל. כשתצטרכו לעשות זאת - בוודאי תשמחו לגלות שהן תומכות בטעינה אלחוטית.

אין ספק ש־Nothing עשו עבודה מעולה - והאוזניות כוללות את השדרוגים המתבקשים, מבלי להרוס את האיכות שהושגה בדור הראשון. הן ליוו אותי לאורך ימים במגוון מקומות ומצבים, מאימון בחדר הכושר, עד נסיעה בתחבורה ציבורית, שיחת טלפון במקום רועש או ברחוב, וגם במצב שבו הן סייעו בביטול רעשי הרקע מסביבי - כל זאת מבלי להכביד על האוזניים.