בחודשים מאז רכש את הרשת החברתית, הורה מאסק על שורה של צעדי "התייעלות", בהם צמצום נרחב בכוח האדם והפסקת תשלום עבור שירותים שונים. לפי הדיווח, אחד השירותים עליהם החליט מאסק לוותר הוא של חברת רדיס הישראלית, שמסייע לפלטפורמת הסטרימינג להתמודד עם עומס גולשים. זאת, על אף שמתפעלי הפלטפורמה התריעו כי השירות הכרחי לתפקודה.
ההחלטה שלא לשלם על שירותי החברה הישראלית מצטרפת לקיצוץ הנרחב בכוח האדם בצוות המתפעל את הפיצ'ר. על פי ה-Platformer, מאסק קיצץ את הצוות ממאה לשלושה עובדים בלבד. "בפועל אף אחד מהעובדים לא מכיר את הארכיטקטורה כמו שצריך", אמר אדם שעבד בחברה, ולא פירט אם עובד בה כיום, באפליקציית וידויי עובדי ההייטק האמריקאית Blind.