לכבוד "יום מלחמת הכוכבים" שנערך בתחילת חודש מאי, קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, הודיעה על שיווק אוזניות מדגם Xiaomi Buds 3 Star Wars Edition.

מעריצי "מלחמת הכוכבים" לא לוקחים את היום הזה בקלילות, וכך גם אני, אז הייתי חייב לבדוק בעצמי עד כמה חזק הכוח עם האוזניות החדשות שהושקו. קודם כל במראה זה באמת נראה כמו פריט אספנים שמעריץ כמוני ישמח להציג בבית.

המארז מושקע, כשנפתח מוצגת תמונה של StormTrooper, אותו "חייל סער" מפורסם שגם נמצא על העטיפה הראשית, ובאופן כללי העיצוב של האוזניות נראה כאילו הם היו משרתים יותר את האימפריה ופחות את הרפובליקה או הג'דיי, לא שיש לי התנגדות. האוזניות ונרתיק הטעינה מגיעים עם לוגו דמות ה־StormTrooper, שיוצרו בטכניקה מיוחדת שמעניקה שכבת הגנה מפני שריטות.

אבל מה עם הביצועים? חזקים. המהדורה מציגה שיפור משמעותי בהפחתת רעשים ומספקת חוויית שמיעה ייחודית. לאוזניות הנחיות קוליות מקוריות מותאמות לחיבור Bluetooth, שבהן ניתן לשמוע תזכורות מצב סוללה, סיום חיבור והתראות עם אפקט קול ייחודיי שהותאם מראש ולוקח את המשתמש הישר למלחמת הכוכבים.

עשר דקות בלבד של טעינה יספיקו לשלוש שעות שימוש, יחד עם תמיכה בטעינה מהירה של מארז האוזניות. בנוסף ישנם 3 מצבי ANC לביטול רעשים כמו גם מצב שקיפות, המאפשר למשתמש לשמוע את קולות הסביבה בזמן שהוא מרכיב את האוזניות.

תכונה זו שימושית במיוחד במצבים שבהם אתה צריך להיות מודע לסביבתך, כגון בעת ריצה ברחוב או בעת שימוש באוזניות במשרד ורוצים להיות מסוגלים לשמוע את הקולגות או את הטלפון.

את האוזניות ניתן יהיה להשיג ברשת חנויות Mi Store, באתר הרשמי של שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.