באזורים רבים בעולם כבר הגיע הקיץ, וגוגל נערכת בהתאם. כשרבים מתחילים לתכנן טיולים חובקי עולם, גוגל פוצחת בשלושה עדכונים חדשים במסגרת Google Maps, שיעזרו לכם לתכנן את חופשת הקיץ המושלמת. 

Immersive View בתחילת השנה, השיקה גוגל את Immersive View כדי לשנות את הדרך שבה משתמשים חווים את העולם - בינה מלאכותית ממזגת מיליארדי תמונות ומוסיפה להן שכבה של מידע מהימן כדי ליצור תצוגה רב-ממדית של העולם. היום, בחברה מרחיבים את Immersive View לארבע ערים חדשות: אמסטרדם, דבלין, ונציה ופירנצה - וליותר מ-500 אתרים איקוניים ברחבי העולם, מטירת פראג ועד לגשר נמל סידני.

אם אתם מתכננים טיול ללונדון ורוצים לבקר בארמון קנזינגטון, תוכלו להכיר אותו מראש. חפשו אותו בגוגל מפות והקישו על הסרטון הראשון כדי להמיר את הדף לסיור וירטואלי. מחוון הזמן יאפשר לכם לראות איזה מזג אוויר צפוי בשעות השונות של היום ואת מידת העומס באתר, כדי שתוכלו להחליט מתי בדיוק לבקר שם.

כך, בכל מקום שלגוגל יש נתונים לגביו, נוכל להציץ לתוכו, הודות לטכנולוגיית AI מתקדמת שנקראת neural radiance fields, או NeRF - שפותחה ב-Google. 

מסלולים במבט מהיר: למרות שחלקנו אוהבים את פרטי הפרטים שאפשר לראות ב-Immersive View, אנחנו מבינים שלפעמים כל המוסיף - גורע, במיוחד אם אתם מכירים את המסלול פחות או יותר ופשוט רוצים לבדוק מתי הפניה הבאה. לכן גוגל משיקה גם את ׳מסלולים במבט מהיר׳ (glanceable directions), כדי לברר איפה אתם לאורך המסלול המתוכנן, ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול.

כשתשמשו ב׳מסלולים במבט מהיר׳, פשוט בקשו הנחיות ליעד המבוקש וצאו לדרך. תוכלו לראות זמני הגעה עדכניים ואיפה לפנות - מידע שעד עכשיו היה זמין רק במצב ניווט מקיף. ואם תחליטו לסטות מהמסלול המתוכנן, גוגל תעדכן את המסלול באופן אוטומטי. בימים הקרובים תתחיל החברה להשיק בהדרגה את ׳מסלולים במבט מהיר׳ ברחבי העולם, כולל מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים ונהיגה באנדרואיד ו-iOS.

המיטב מהזמן האחרון: כשמתכננים טיול, אחד הדברים שהכי מסובך לעשות הוא לעקוב אחר כל המקומות שבהם תרצו לבקר - במיוחד אם אתם אתם מתכננים טיול בכמה ערים. כדי לפתור את הבעיה הזו, יצרה גוגל את ׳המיטב מהזמן האחרון׳ (Recent highlights) למחשב. כל האתרים והמקומות שחיפשתם יופיעו אוטומטית ברשימה בצד המסך.

בזכות העדכונים החדשים שיושקו ברחבי העולם בחודש הקרוב, תוכל גוגל לשמור למענכם מקומות ב"המיטב מהזמן האחרון" אפילו אחרי שתסגרו את החלון של מפות Google ​​- כדי שתוכלו לעשות הפסקה מהתכנון ולחזור אליו מאוחר יותר מבלי לאבד את כל מה שעשיתם קודם. יהיה ניתן להסיר מקומות שצפיתם בהם, לתכנן כמה טיולים בו-זמנית ולשתף עם מי שאתם מטיילים איתם חלק מהמקומות - כמו אטרקציות או בתי מלון - כדי לשמוע מה דעתם.

בזכות העדכונים החדשים ב"המיטב מהזמן האחרון" שיושקו ברחבי העולם בחודש הקרוב, תוכלו לבחור שלושה מקומות או יותר מהמקומות שחיפשתם בזמן האחרון וליצור מהם אוטומטית את מסלול הטיול האולטימטיבי.