דורון אמיר מנכ״ל CyTaka פתח את מפגש  Israel UAE Cyber Security Alliance באירוע שהתקיים במשרדי מטה צ'ק פוינט בתל אביב: "קיימתי אליפויות סייבר בכל רחבי העולם עם טובי ההאקרים מלמעלה מ- 20 מדינות. המכונה שפיתחנו מפצחת את אתגרי הסייבר בכחמישית מהזמן שלקח להאקרים להגיע לפיתרון. אולם, עדיין האדם מנצח את המכונה ביצירתיות, במחשבה פורצת דרך ועוד. התפקיד שלנו כאנשי סייבר הוא לנטוע את הזרעים להכשרת עוד אנשי ונשות סייבר שימשיכו להוביל סייבר חיובי וביחד עם המכונה ינצחו את כל מתקפות הסייבר השליליות על ארגונים ומדינות".

האירוע נערך בחסות חברות אבטחת המידע Check Point ו-CyTaka וכלל 28 מנהלי אבטחת מידע (CISO) מהאמירויות ו- 12 נוספים מישראל. באירוע נכחו משלחות ומכובדים וביניהם ראש מועצת הסייבר האמירתית ד״ר מומחד אלכוותי והמנכ״ל לענייני המזרח התיכון במשרד החוץ עודד יוסף.

באירוע הכריזו יחד ד״ר מוחמד אל כוותי ודורון אמיר כי בקרוב יקיימו תחרות בין האדם למכונה. מדובר בתחרות משותפת לישראל והאמירויות בין מומחי אבטחה לבין מכונה משולבת AI בתחום אבטחת המידע והסייבר. 

במסגרת האירוע גם נחתם מזכר הבנות הארגונים  EliteCiso ו-CyberTogether במטרה לייצג את הצרכים של מערכת האקולוגית והתעשייה של אבטחת הסייבר בישראל ובעולם.

השאיפה המשותפת של מומחי הסייבר של ישראל והאמירויות היא להגביר את החדשנות, הצמיחה והתחרותיות של החברות והארגונים שהם חלק מהאשכול. דורון אמיר נענה להצעת  CyberTogether לכהן כיו"ר (בהתנדבות) של ברית אבטחת הסייבר של ישראל ואיחוד האמירויות הערביות ולשמש מנהיג אבטחת סייבר ואיש חזון לקידום פעילות גלובלית בעולם לבניית גשרים בין מדינות שונות, בדגש על עידוד חינוך טכנולוגי ותעסוקה במגוון רחב של מגזרים ברחבי העולם.

דורון אמיר, מקדם ערכי סייבר חיובי וקיים אליפויות סייבר בכל רחבי העולם ובהם אליפות הסייבר העולמית בדובאי. CyTaka בראשותו של אמיר הייתה הראשונה בעולם שקיבלה אישור מן האמירויות להקרין את סרטוני The Best In Cyber CyTaka- בשיתוף סמלי מערך הסייבר האמיראתי על המגדל הגבוה בעולם - הבורג' חליפה.