חברת Xsolla, ענקית המסחר העולמית בתחום משחקי הווידאו, הכריזה על Drops Xsolla – כלי מוניטיזציה חדש עבור מפתחי משחקים ליצירה וניהול של פרסום מבוסס תוצאות, המשלב משפיענים ותוכניות שותפים, ומסייע בגיוס שחקנים חדשים ובהגדלת הרכישות במשחק.

הכלי החדש מצטרף לפתרון רשת השותפים של החברה (Xsolla Partner Network)  - פתרון ליצירה וניהול של פרסום מבוסס תוצאות (פרפורמנס) הכולל תוכניות למגוון ערוצים, כגון משפיענים, שותפים, פורטלים באינטרנט ועוד, בהחזר השקעה גבוה.

"Drops הוא כלי המספק למפתחי משחקים ולאתרי תוכן את היכולת לבנות קהל שחקנים משלהם ולתגמל אותו בקלות", אומר אלכסנדר מנשיקוב, ראש החטיבה העסקית ב- Xsolla.

"אנחנו מסייעים למפתחי משחקים בכל העולם לתגמל את האוהדים שלהם, לחקור אחר שיטות לגיוס שחקנים חדשים ולחזק את המעורבות ארוכת הטווח עם השחקנים בזמן אמת, ע"י מתן הצעות בלעדיות לרכישת פרטים בלעדיים בתוך המשחק וחוויית משחק ייחודית. עם Drops, מפתחים יוכלו ליצור קמפיינים של משחקים ולטרגט קהלים ספציפיים, בדגש על חווית משחק מותאמת אישית הכוללת דף נחיתה מותאם אישית ללא צורך בהזנת קוד".

בעידן שבו עלות רכישת שחקנים חדשים למשחק הולכת וגדלה, תקציבי מפתחי המשחקים הולכים ומצטמצמים ואלה מתקשים לנווט בין הערוצים השונים ומידת האפקטיביות שלהם, במקום הזה Xsolla  מספקת פתרון עם Drops, בדגש על פתרון חוויתי המחזיר את הריגוש שבגילוי המשחק לשחקן לצד חיזוק נראות המותג.

חברת SprintGP, המפעילה קהילה וירטואלית בתחום מרוצי מכוניות, המשתמשת ב Xsolla Drops מדווחת על תהליך פשוט וקל שבאמצעותו הכפילה את בסיס השחקנים בפחות מ-24 שעות וזכתה לעלייה של 300% בטראפיק באתר.