אפל צפויה לקיים את אירוע ההכרזה הבא שלה בעוד כחודשיים, במהלכו ייחשפו (כמיטב המסורת) אייפונים חדשים, לצד מוצרים ופיצ'רים חדשים. אחד המוצרים החדשים שצפוי ככל הנראה להיחשף במהלך האירוע הוא גרסה חדשה של איירפודס פרו, כך עולה מדיווח שפרסם העיתונאי מארק גורמן מבלומברג.

על פי הדיווח, האוזניות החדשות ייחשפו לצד מכשירי האייפון 15 והם צפויים לקבל חיבור טעינה מסוג USB-C, במקום חיבור הלייטנינג המוכר. לדבריו, אפל צפויה לבצע את המהלך כחלק מדרישות האיחוד האירופי לתקן אחיד של חיבורים בכלל המכשירים.

עוד ציין גורמן, שידוע בשל מקורותיו באפל, כי אפל מפתחת פיצ'ר חדש עבור האיירפודס פרו, שנועד לזהות בעיות בשמיעה. על פי הדיווח בבלומברג, הפיצ'ר שיגיע כחלק מעדכון iOS17, ינגן צלילים ותווים שונים, כדי לאפשר לאוזניות לקבוע כמה אנחנו שומעים טובים. בנוסף, הוא טען אפל בוחנת אפשרות להפוך את האוזניות למכשירי שמיעה, זאת על ידי שיפור תכונות קיימות. 

בהמשך הוא התייחס לשמועות לפיהן אפל עובדת על פיתוח חיישני בריאות נוספים, בהם היכולת למדוד את טמפרטורות הגוף דרך תעלת האוזן. יש המאמינים כי שיטה זו מדויקת יותר מאשר מדידה באמצעות מפרק כף היד, כמו בשעוני האפל ווטש 8 והאפל ווטש אולטרה.